شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های مختلف رادیو به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

وقتی می خواهید شروع به عضله سازی کنید، این را باید همیشه به خاطر داشته باشید که ورزش و استفاده از وزنه قسمت اصلی فرمول است. داشتن برنامه ای سالم و متعادل نیز ضروری است.

وب‌گاه فرارو

براساس نتایج پژوهشی تازه باغبانی با نتایج سلامتی بهتر از جمله احتمال پایین‌تر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی دیابت مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهند که باغبانی هم چنین می‌تواند خطر افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. نتایج نشان می‌دهند باغبانی در فضای باز بسیار سودمند است، اما باغبانی در فضای داخلی نیز می‌تواند سودمند باشد.

وب‌گاه فرارو

لوسیون انتخاب‌شده باید از قدرت آبرسانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند سد دفاعی پوست را تقویت کند، آنتی‌اکسیدان‌های پوست را تغذیه کند و همچنین محصول ایمن و بی‌خطری برای پوست حساس باشد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ مسجد خسرو اردستان از جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد که در سه طبقه بنا شده و از شاهکارهای معماری عصر صفوی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اعتبارات میراث فرهنگی زیاد نیست اما در دولت سیزدهم بودجه این حوزه سه برابر شده که جای تقدیر دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به متروکه شدن بافت تاریخی کرمان گفت: میراث فرهنگی باید به 2 مسجد تاریخی کبیر و امام (ره) توجه ویژه داشته باشد.

خبرگزاری مهر

دامغان - آئین رونمایی از کتاب‌های «در امتداد آتش» خاطرات شفاهی عبدالله عزیزی و «ساعت بهشتی» خاطرات شفاهی فوریه گودرزی با تحقیق و نگارش زهرا علیزاده برمی در دامغان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور نیازمند پردیس سینمایی است، گفت: از سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

وب‌گاه فرارو

نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اشاره به اینکه در میراث فرهنگی به تمدن، فرهنگ، توسعه و اقتصاد کمتر توجه شده است، گفت: باید برای معرفی میراث فرهنگی استان برنامه وجود داشته باشد و ارزش تاریخی فرهنگی آن به درستی شناسانده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در مراسم مراسم «یادواره شهدای رسانه و خبرنگار» که مهمانان ویژه‌ای همچون خانواده شهیدان «آرمان علی وردی» و «روح الله عجمیان» نیز در آن حضور خواهند داشت، از مقام شامخ شهدای رسانه و با محوریت دو شهید سرافراز خبرگزاری فارس، یعنی شهیدان «صادق نیلی» و «علیرضا برادران نجار» تجلیل خواهد شد. در مراسم «یادواره 230 شهید رسانه» که فردا چهارشنبه سوم خردادماه...