شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر و به منظور بزرگداشت این روز، بازدید از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان است.

وب‌گاه فرارو

افسردگی اگر درمان نشود، اغلب موجب می‌شود شرایط فرد بدتر شود و منجر به بروز مشکلات عاطفی، رفتاری و سلامتی شده که بر زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که افسردگی می‌تواند در خانواده تکثیر شود؛ بدین معنی که اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به افسردگی یا اختلال خلقی باشد، این موضوع می‌تواند به ابتلا به افسردگی را نزد دیگر اعضای خانواده افزایش دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد. در فصل جدید زخم‌کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور بازیگران فصل قبل، از جمله: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی، چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه، اضافه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «تنها نترس بدون سلاح» به کارگردانی «منوچهر رمضانی» و تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به پخش تلویزیونی رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آن بخش سعدآباد (ساختمان حافظیه) در اختیار دستگاه‌های دیگر است اما اصل ماجرای فرش‌های مفقودی کیفیت و چگونگی باید روشن شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام «بازگشت» آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرچه کارگردانان انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» در سر سودای ساخت انیمیشنی داشتند که با اقبال روبه رو شود و اگرچه این اتفاق افتاد، اما در واقع کمترین خلاقیت را نسبت به سری‌های گذشته خود داشته است و تلاش آنها برای ایجاد فضای جدید بی نتیجه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی درباره خبر ناپدید شدن فرش‌های سعدآباد گفت: اصل خبر سرقت فرش‌های سعدآباد و چگونگی سرقت باید روشن شود.

خبرگزاری تسنیم

فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام «بازگشت» آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهرو به منظور بزرگداشت این روز بازدید از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از بیانات رهبری در جهت تبیین مقاومت اسلامی؛ بعضی تصور نکنند که چون دشمن بمب دارد، موشک دارد، دستگاه‌های تبلیغاتی دارد و از این قبیل، ما عقب نشینی [کنیم]؛ نخیر، نظریه‌ی مقاومت، یک نظریه‌ی اصیل و درست است؛ هم در مقام نظر، هم در مقام عمل؛ از لحاظ نظری و از لحاظ عملی - از هر دو جهت - باید [ترویج شود]. معنای نظری این است که تبیین کنید... از لحاظ عملی،...

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد ممکن است سرگیجه را تجربه کنند، اما اگر احساس می‌کنید بدون هیچ دلیلی به طور ناگهانی دچار سرگیجه می‌شوید، احتمالاً مشکلی در بدن شما و نوع جریان خون تان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آن را پیگیری کنید.

وب‌گاه فرارو

زوال عقل موجب ضعف توانایی شما در فکرکردن بر اساس حافظه و همچنین ضعف مهارت‌های اجتماعی می‌شود. در مراحل بعدی این بیماری باعث می‌شود وزن کم کنید، زیرا فراموش می‌کنید غذا بخورید یا جویدن و بلعیدن برایتان سخت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متخصصان ژنتیک در روسیه ثابت کردند که راهی برای معکوس کردن سن بیولوژیکی وجود دارد که اسم آن «ساعت DNA اپی ژنتیک» است، مجموعه‌ای از برچسب‌های DNA اپی ژنتیک است که برای تعیین سن بیولوژیکی یک بافت، سلول یا اندام استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فیبر یک غذای جادویی است که فقط برای یبوست موثر نیست. فیبر به کاهش کلسترول کمک کرده، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد و به کاهش بیماری‌های دیگری مانند سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.