شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد دانشگاه گفت: امروزه چند زبانی بودن تبدیل به هنجار شده و نیاز به آن این دغدغه را به وجود می‌آورد که زبان‌آموزی را از کجا باید شروع کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک فیلمساز و پژوهشگر اهل سوریه گفت: ما راهی جز حرکت به سوی ساخت آثار سینمایی با موضوعات مشترک و دغدغه‌های مشترک جهان اسلام نداریم زیرا ما چالش‌های مشترک بسیاری داریم و تنها سینماست که می‌تواند حرف ما را به گوش جهانیان برساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت هشتم «بی واسطه» امروز با حضور کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور روی آنتن شبکه یک می‌رود. در این برنامه موضوعات مختلفی مانند وضعیت هواپیما‌های از رده خارج شده، قیمت بلیط و تاخیر در پرواز‌ها با حضور رییس سازمان هواپیمایی بررسی می‌شود. پخش برنامه «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا از 10 اردیبهشت آغاز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه جشنواره علوم انسانی عمار، دومین جلسه از سلسله نشست‌های جهان فکری اندیشمندان انقلاب اسلامی با موضوع اندیشه امام خمینی (ره) پنج‌شنبه 4 خرداد ماه ساعت 10 صبح در پژوهشکده باقرالعلوم واقع در مصلی قم برگزار می‌گردد. ارائه این بحث توسط اندیشمندان علوم انسانی نظیر حجت الاسلام والمسلمین محسن قنبریان سید علی موسوی مهدی امامی علی فرحانی امین...

وب‌گاه فرارو

غذا‌های دریایی که تازه صید و بلافاصله منجمد شده‌اند برای گرم‌کردن مجدد بی‌خطر هستند. اما اگر غذا‌های دریایی بیش از دو ساعت در هوای خنک یا یک ساعت در هوای گرم خارج از یخچال بماند، نباید مصرف شود. باکتری‌ها می‌توانند به‌سرعت در غذا‌های دریایی در دمای 4 تا 60 درجه سانتی‌گراد رشد کنند. پس ماهی و غذا‌های دریایی را هم به فهرست غذا‌هایی که نباید دو بار گرم شوند، اضافه کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول موزه مولانا در قونیه از وجود 700 نسخه دست‌نویس کتاب فارسی در موزه مولانا ترکیه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوستر مرزداران دلیر برای پاسداشت شهدای حمله تروریستی سراوان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های مختلف رادیویی با ویژه برنامه‌های متنوع سالروز پیروزی فتح خرمشهر را گرامی می‌دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تاکنون 2 فیلم موفق شدند تا با کسب امتیاز 3 از 4 بیشترین توجه منتقدان کن را به خود جلب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قسمت هشتم «بی واسطه» امروز با حضور کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیمان جبلی در یک گفت‌و‌گوی تفصیلی به سوالات مختلف درباره ماجرای هک تلویزیون، طرح تحول در رسانه ملی، خودروهای رانتی، جریان نفوذی در صداوسیما و اختلاف ساترا و شبکه نمایش خانگی پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رابرت دنیرو در کنفرانس مطبوعاتی «قاتلان ماه کامل» از ترامپ حرف زد و او را «احمق» خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عمر خیرت Omar Khairat نوازنده تحسین شده مصری، آهنگساز، پیانیست، سرپرست و بنیانگذار گروه «عمر خیرات» از سوی هفتمین جایزه کتاب شیخ زاید به عنوان شخصیت فرهنگی سال معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) پس از دیدن فیلم اخت الرضا گفت: ابعاد ورود حضرت معصومه (س) به ایران باید مبتنی بر عقلانیت تشیع بازنمایی شود و امیدوارم سیره فرهنگ رضوی و حضور زنان در رویکرد مبارزاتی در تاریخ تشیع بیشتر تقویت شود.