شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

داوود میرباقری هنرمند شناخته شده کشورمان، به تماشای نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» نشست‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام، رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: از 17 هزار و 810 معلم رسمی شاغل در این سازمان، 14 هزار و 419 نفر مشمول طرح رتبه‌بندی شده‌اند.

خبرگزاری مهر

گناباد همزمان با دهه کرامت، دومین مهرواره قصه گویی با عنوان «من کشورم را دوست دارم» با معرفی نفرات برتر در گناباد پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به ولادت امام رضا علیه‌السلام اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روستای تویدره شهرستان کلاردشت خانه‌ای کهنسال وجود دارد که مجسمه سازی زبردست را در خود جای داده است. او خود را «شهرام گودرزی سرباز شما» می‌نامد. حیاط کوچک این خانه توسط چندین مجسمه پر شده است که بزرگترین آن تندیس «کوروش کبیر» است. مجسمه‌ای غول پیکر که گودرزی آن را بزرگترین اثر خود می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصلحت با دوگانه کاذب «مصلحت» و «عدالت»، سعی می‌کند تا «فساد سیستمی» نهادینه شده در ساختارهای حاکمیتی کشور را به تصویر کشیده و چنین ذهنیت تباه کننده‌ای را به مخاطب سینمایی خود ارایه نماید.

خبرگزاری تسنیم

استفتائات پرتکرار اردیبهشت‌ماه از سوی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

خواننده گروه اعزامی به فستیوال بین‌المللی تئاتر صحرایی در تونس معتقد است که میانِ بازیگر تئاتر و بازیگر تعزیه تفاوت عمیقی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از موفقیت باشگاه فیلم اولی‌ها در شناسایی و کشف استعداد 87 کارگردان سینما قرار است بنیاد سینمایی فارابی به منظور تقویت سرمایه انسانی سینما طرح استعدادیابی بازیگر اولی‌ها را اجرایی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چند روزی است که خبر ممنوع‌الکاری چند خواننده، به تیتر نخست برخی رسانه‌ها تبدیل شده است و هر روز، بروز حاشیه‌ای جدید، سبب پررنگ شدن این موضوع و به راه افتادن بحث‌هایی فرامتن راجع به این اتفاق می‌شود. اما فارغ از درست یا نادرست بودن این خبر، لازم است که در این زمینه، به موارد مهمی اشاره شود که کمی مغفول واقع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: طی هفته‌های اخیر، در شبکه نمایش خانگی هم کاهش افت شدید کیفی آثار هستیم و هم محتوای مبتذل و سخیف در آنها بیداد می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یادواره مریم کاظم‌زاده عکاس دفاع مقدس به مناسبت اولین سالگرد درگذشتش با حضور جمعی از عکاسان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی استان مرکزی گفت: پیام خون شهدا امنیت پایدار و اقتدار است و نیروی انتظامی هر 51 ساعت یک شهید را برای برای حفظ امنیت تقدیم نظام اسلامی می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از بین نمایش‌هایی که رقم گیشه آنها در سال 1402 اعلام شده «معرکه در معرکه» با فروش بیش از یک میلیارد تومان صدرنشین است. «سیندرلا» نیز فروشی معادل 175 میلیون و 360 هزار تومان داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوود میرباقری با کارگردانی «امام علی (ع)» و «مختارنامه» ثابت کرده در زمینه ساخت سریال‌های دینی و مذهبی بی‌رقیب است. این نکته باعث شده که سطح انتظارات و توقعات از جدیدترین ساخته او بیش از گذشته باشد.