جمعه 10 فروردین 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش ویژه‌های هر ساله خود در شب‌های قدر که دوربین‌ها را به اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین می‌برد با مترجم ناشنوایان هم یک ویژه متفاوت برای شبکه سلامت هم درنظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های سیما در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، مراسم احیا و شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روز 9 فروردین فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده و فقط در میان آنها می‌توان به یک آشنای قدیمی اشاره کرد که مخاطب را با خودش به دل یک عملیات عجیب و پیچیده جنگی می‌برد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاخ خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

وب‌گاه الف

قرار بود نخستین دوره جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان تا پایان سال 1402 برگزار شود‌، اما نه خبری از برگزاری شد و نه خبری از اعلام فراخوان.

وب‌گاه خبر آنلاین

جنون فرشته؛ سکانس منشوری‌ای که سانسور نشد. خیلی از سایت‌های خبری در واکنش به یکی از سکانس‌های چهاردهمین قسمت از سریال «گناه فرشته» این تیتر را انتخاب کرده و صحنه‌های مربوط به دیدار حامد تهرانی و فرشته در زندان را بازنشر کردند. سکانسی که هر چند به دلیل ایده‌پردازی درست و اجرای آگاهانه، در ظاهر هیچ تضادی با استانداردهای مرتبط با ممیزی رسمی نداشت اما بازهم گویی برای مخاطب، تجربه‌ای غیرمنتظره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار، 324 هزار و 563 نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «شهرستان خاتم» در استان یزد با داشتن دو شهر «مروست و هرات» یکی از مناطق بکری است که کمتر بدان توجه شده، در حالی‌که به سبب وجود منابع طبیعی و تاریخی فراوان در این شهرستان، می‌توان شگفتی‌های عجیبی را در اینجا دید.

وب‌گاه فرارو

بوی بد سرویس بهداشتی و حمام، گاهی اوقات آزار دهنده می‌شود و نظافت آنها هم از میزان بوی بد نمی‌کاهد ولی شما با چند ترفند ساده می‌توانید از شر بوی بد حمام و سرویس بهداشتی منزل خود رها یابید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر روزه‌دار هنگام وضو، قدری آب در دهان گرداند و مضمضه کرد و بی‌اختیار آب فرو داد، روزه‌اش صحیح است و قضا بر او واجب نیست ولی اگر این کار را نه برای وضو بلکه برای خنک شدن و امثال آن انجام داد و آب بی اختیار به حلق او فرو رفت، باید قضای آن روز را به جا آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

خبرگزاری تسنیم

قرار بود نخستین دوره جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان تا پایان سال 1402 برگزار شود‌، اما نه خبری از برگزاری شد و نه خبری از اعلام فراخوان.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان مجموعه، درباره زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از سال 37 (پیش از میلاد) تا 19 (پیش از میلاد) بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت می‌کرد.