شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه، گفت: نوشابه، باعث سیری کاذب در بچه‌ها می‌شود چرا که به دلیل داشتن قند، قند خون آن‌ها را بالا می‌برد؛ در نتیجه میلی به غذا پیدا نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه ششم فروردین ماه به منظور دیدار مردمی با فعالان فرهنگی و اهالی دارالشهدای تهران در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در خیابان امامزاده حسن (ع) حاضر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش از بانوی جانباز حادثه تروریستی کرمان عیادت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصحح گلستان سعدی با اشاره به تحقیقات یک سعدی‌شناس غربی گفت: این سعدی‌شناس چهار عنصر ادبی ایرانی را که فردوسی، سعدی، مولانا و حافظ باشد، در کنار بزرگان ادب جهان قرار می‌دهد مانند هومر که ایلیاد را هزاران سال پیش سروده است.

وب‌گاه فرارو

یکی از روش‌های رایج برای کاهش وزن، نوشیدن جوش شیرین است که تصور می‌شود چربی سوزی را افزایش می‌دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

یکی از دلایل اصلی بیرون ریختن آب دهان در خواب، گرفتگی بینی است، چیزی که باعث می‌شود فرد به جای بینی از دهان نفس بکشد و ممکن است به بیرون ریختن آب دهان در خواب منجر شود.

وب‌گاه فرارو

مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: باید توجه شود در صورت استفاده از ظروف آلومینومی، اگر مواد غذایی اسیدی باشد انتقال آلومینیوم از ظرف به مواد غذایی افزایش می‌یابد و موجب بروز بیماری می‌شود.

وب‌گاه الف

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار می‌شود. در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ 9 اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود. همچنین...

وب‌گاه فرارو

ترومبوسیتوپنی به اختلال در پلاکت خون گفته می‌شود و شرایطی است که در آن تعداد پلاکت‌های خون بیمار کاهش یافته و سلول‌های خونی قادر نخواهند بود فعالیت‌های اساسی بدن را انجام دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه 7 اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید ششم اردیبهشت از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنم با خِرد جمعی و همت مسوولان، موزه بزرگ اصفهان تأسیس شود تا آثار پدرانمان در معرض دید همگان قرار گیرد.