جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنم با خِرد جمعی و همت مسوولان، موزه بزرگ اصفهان تأسیس شود تا آثار پدرانمان در معرض دید همگان قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگ‌ترین طرفدارش در ایران هم ملکه فرح بود. فرح افتتاح‌کننده‌ی تمام گالری‌هایی بود که سهراب در تهران گذاشت؛ کاری که در باره‌ی هیچ نقاشی نکرد. به‌شدت هم کارهای سهراب را می‌خرید، هم او و هم شمس پهلوی همسر آقای پهلبد که وزیر فرهنگ بود. بزرگ‌ترین کلکسیون سهراب را شمس پهلوی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه 7 اردیبهشت ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه فرارو

طبق تحقیقات، مصرف برخی از مواد غذایی می‌تواند میزان ترشح هورمون‌های GLP-1 را افزایش داده و شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان اصفهان از آغاز ارسال اثر به این فراخوان در بخش رقابتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است. «تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است. «سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین قسمت از مجموعه برنامه «ماه‌ترین» با بررسی موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» ساعت 18:15 روز جمعه 7 اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود. شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آن‌ها در آرامش مادر است که در گفت‌وگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس رسانه ملی در مراسم سومین دوره «جشنواره قهرمانان ایران» گفت: قهرمانان رسانه هویت ملی ایران هستند و جوانان ما، دانشمندان ما و قهرمانان ما در نیروهای مسلح با اقتدارآفرینی در عرصه بین‌الملل، عملیاتی چون «وعده صادق» را رقم زدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر 35 ساله بر عهده دارد و «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی، «لسما المودیر» کارگردان مراکشی، «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و 18 فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد. هفتاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه 7 اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از برگزاری جلسه دیدار دبیران و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نام سازمان اوقاف به محافل انس با قرآن به ویژه در دهه 60 و 70 گره می‌خورد که تاکنون 46 دوره سراسری و 40 دوره مسابقات بین المللی در کشور برگزار شده است.

خبرگزاری تسنیم

نورآقایی گفت: فضا و اقتصاد پیرامون نمایشگاه کتاب، گردشگری ادبی را شکل می‌دهند و می‌شود ایده‌هایی داشت که نمایشگاه کتاب به یک رویداد در این حوزه تبدیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفتمین جلسه از فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه»، چهار فیلم کوتاه در ژانرهای کمدی، درام و آخرالزمانی روی پرده سینما بهمن می‌روند که با حضور محمد علیزاده‌فرد نقد و بررسی می‌شوند.