جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر اخیر به پاکستان موج استقبال مردمی را شاهد بودیم، مردم مسلمان چنان از انتقام سخت فرزندان امام (ره) به وجد آمده بودند که همه مسیرها پر از ابراز عشق و علاقه به امام (ره)، رهبری و رئیس جمهور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان‌القوافی» با حضور بیش از 240 اثر به زودی در یک جشن بزرگ در بصره برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد تکریم خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

مراقب سلامت کبد خود باشید تا آسیب نبیند و این مراقبت شامل آگاه بودن از راه‌های گوناگونی می‌شود که ممکن است تصادفاً به این اندام حساس آسیب بزنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.

وب‌گاه الف

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند‌.

وب‌گاه فرارو

انگور، گیلاس، اسفناج، گوجه فرنگی و هلو نیز حاوی سمومی هستند که با آسیب کبدی و تاخیر در رشد نوزادان مرتبط می‌باشند. در این میان این صرفا میوه و سبزیجات نیستند که می‌توانند نگران کننده باشند. در خانه همه چیز از جاروبرقی گرفته تا رنگ روی دیوار‌های اتاق خواب ما می‌تواند مشکل ساز باشد.

خبرگزاری تسنیم

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی دیگری، چون سیر، پیاز، کلم بروکسل، قهوه، آجیل، رازیانه، کاری و ادویه‌ها خاصیت مشابهی دارند و باعث ایجاد بوی ادرار می‌شوند. هم چنین، مواد غذایی حاوی ترکیبات گوگردی می‌توانند عامل بوی بد دهان باشند. به همین دلیل است که پوست کندن و برش دادن پیاز می‌تواند باعث اشک ریختن شما شود. اگر می‌خواهید بوی ایجاد شده در ادرارتان را کاهش دهید می‌توانید با نوشیدن آب فراوان آن را رقیق کنید.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 7 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه فرارو

بال و کتف سوخاری یکی از سوخاری‌های محبوب و بسیار خوشمزه است که می‌توانید آن را در منزل با روشی جدید و بسیار آسان تهیه کنید.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه، گفت: نوشابه، باعث سیری کاذب در بچه‌ها می‌شود چرا که به دلیل داشتن قند، قند خون آن‌ها را بالا می‌برد؛ در نتیجه میلی به غذا پیدا نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه ششم فروردین ماه به منظور دیدار مردمی با فعالان فرهنگی و اهالی دارالشهدای تهران در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در خیابان امامزاده حسن (ع) حاضر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش از بانوی جانباز حادثه تروریستی کرمان عیادت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصحح گلستان سعدی با اشاره به تحقیقات یک سعدی‌شناس غربی گفت: این سعدی‌شناس چهار عنصر ادبی ایرانی را که فردوسی، سعدی، مولانا و حافظ باشد، در کنار بزرگان ادب جهان قرار می‌دهد مانند هومر که ایلیاد را هزاران سال پیش سروده است.