جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: طی قرون متمادی موارد زیادی از احتراق خود به خودی انسان در سرتاسر دنیا گزارش شده، اما آیا واقعاً سوختن بی‌دلیل انسان واقعیت دارد؟

خبرگزاری مهر

بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت‌نام کلاس‌های آموزش آزاد مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، با شروع سال تحصیلی جدید، آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی صلاحیت محمد هادی زاهدی وفا برای تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رای اعتماد هفته جاری در دستور صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: طبیعی است که هر اقدام نوگرایانه ای در ابتدا با مخالفت‌های زیادی مواجه می‌شود؛ این موضوعی بود که برای کلود مونه پیشگام مکتب امپرسیونیسم هم اتفاق افتاد.

خبرگزاری مهر

سفیر ژاپن به مناسبت افتتاح ماه فرهنگی این کشور در تهران، از حسین دیوسالار رایزن پیشین فرهنگی ایران در توکیو و تنی چند دیگر به عنوان شخصیت‌های موثر در توسعه روابط دو کشور تقدیر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فوک‌ها تعدادشان آنقدر زیاد بود که کم زحمت‌ترین غذا برای انسان‌های آن زمان را تشکیل می‌داد، آن‌ها با دسترسی به رودخانه‌ها و دریا غذای خود را که از قضا سرعت بالایی هم برای فرار در خشکی نداشتند شکار می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که مورد اقبال و بزرگواری مردم بوده و قبلاً خود را ساخته‌اند، در همه حال در کنار مردم می‌مانند و با داعشی‌های وطنی همداستان نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه آدم‌ها، چه کسانی که تازه تصمیم به ازدواج گرفته‌اند و چه زوج‌هایی که 20-10 سال از زندگی مشترک‌شان می‌گذرد، همه نیازمند آموزش مهارت‌های زندگی هستند و متاسفانه اطلاع‌رسانی در این زمینه در کشور ما بسیار کم و محدود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دوبلاژ کارتون «سندباد» گفت: نمایش «نگاهی از پل» نوشته آرتور میلر که در دهه 40 توسط زنده یاد «پرویز بهرام» روی صحنه رفته بود، پاییز 1401 دوباره روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکونومیست این هفته دو سر مقاله دارد. سرمقاله شماره 1 با عنوان «شاهزاده»، به داستان شی جین پینگ و و تهدیدی که او با بازگرداندن نقش غالب حزب کمونیست در داخل و خارج از کشور ایجاد می کند می پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه دشمن توان دیدن عرض اندام ایران در جامعه جهانی را ندارد، گفت: تحریم‌های اقتصادی کوچک‌ترین فعالیت دشمن است، بنابراین باید توجه داشته باشیم که دشمن در این جنگ موفق نشود و استقامت مردم می‌تواند آنها را مأیوس کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه دشمن توان دیدن عرض اندام ایران در جامعه جهانی را ندارد، گفت: در اولین گام جنگ هشت ساله را راه‌اندازی کرد که نتیجه‌ای جز ذلت برای آنها به همراه نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد.... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود......

خبرگزاری دانا

راوند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه وسیعی در منطقه ایجاد کرده است، گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه ای ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف ضربه محکمی را به آنان خواهد زد.