پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حرکت در مسیر پژوهش اصلی‌ترین وظیفه قشر دانشجو است، گفت: تشکل‌های دانشجویی ما نباید دچار سیاست‌زدگی، حزب‌گرایی و جریان‌زدگی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم یادبود زنده‌یاد آرش عاشوری‌نیا عکاس مطبوعاتی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

به عقیده وی کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد و وضعیت عادی برمی‌گردیم، مردم بنا به حقی که دارند می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، روزهای سینمایی ایران از امروز (10 مهرماه) در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

فرش اصیل ایرانی از قدمتی طولانی و منحصر به فرد برخوردار بوده ولی در سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات با رکود مواجه شده و آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، روزهای سینمایی ایران در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز شد.

وب‌گاه الف

عزت‌الله ضرغامی گفت: محدود شدن ظرفیت اینترنت در روزهای اخیر، یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.

خبرگزاری مهر

شهریار مانند هر شاعر باریک بین، نازک طبع و رنج دیده‌ای عمری درگیر و دل‌مشغولِ وجه تراژیک زندگی بود. او در پاره‌ای از اشعار فارسی و ترکی‌اش خیام‌وار شکوه و شکایت می‌کند و اعتراض و انتقاد.

خبرگزاری مهر

کتاب «عناصر هنر چین در نگارگری ایران با بررسی کتاب جامع‌التواریخ و شاهنامه» نگارش نسرین دستان توسط انتشارات فیل در چین منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تازه‌ها در اندیشه آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی (ره)» اثر اسماعیل منصوری لاریجانی همزمان با ایام سالگرد ارتحال این عالم ربانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه به چاپ رسید. نویسنده با هدف تنویر افکار علاقه مندان به مباحث فلسفی و عرفانی علامه حسن زاده آملی (ره)، کتاب حاضر را نگاشته است تا کسانی که استاد را تقریر کننده آثار گذشتگان یا شارح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تازه‌ها در اندیشه آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی (ره)» اثر اسماعیل منصوری لاریجانی همزمان با ایام سالگرد ارتحال این عالم ربانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه به چاپ رسید. نویسنده با هدف تنویر افکار علاقه‌مندان به مباحث فلسفی و عرفانی علامه حسن زاده آملی (ره)، کتاب حاضر را نگاشته است تا کسانی که استاد را تقریر کننده آثار گذشتگان یا شارح...

خبرگزاری مهر

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه الف

پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت‌های اینترنت محدوده شده است و کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد. و مردم می‌توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.