جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اعتراضات پراکنده در برخی مدارس دخترانه واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی می‌گوید: نظر شخصی بنده این است که سیستم‌هایی که به‌دنبال آشوب در کشورند این نوجوان را در فضای مجازی شناسایی کرده و از پروژه کشته‌سازی و تحریک قومیتی استفاده کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اعتراضات پراکنده در برخی مدارس دخترانه واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

اعضای شورای شهر تهران به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت گردشگری و تاریخی تهران پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی بازدید از کتابخانه عمومی باباطاهر تهران همراه با اصحاب رسانه، برنامه‌های هفته ملی کودک نهاد را تشریح کرد. وی در این نشست از تبدیل پنج باب کتابخانه عمومی به کتابخانه کودک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر بخش نقاشی چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی معتقد است این سوگواره تلاش دارد برای جلوگیری از تکرار، رویکرد جدیدی به بحث عاشورا داشته باشد و فرهنگی پویا را به تصویر بکشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مراسم تدفین پیکر نیکا شاکرمی در روستای پدری‌اش در خرم آباد برگزار شد.

خبرگزاری مهر

موسسه متن به مناسبت بازگشایی دانشگاه‌ها نمایشگاه آثار خود را با عنوان «مهر کتاب» با تخفیف 20 درصدی برپا می‌کند. این طرح از 16 تا 30 مهر با امکان خرید فیزیکی و مجازی فعالیت دارد.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید: آقای خیلی از این‌ها آمریکاست و برنامه فعلی‌اش، ایجاد اغتشاش در ایران است؛ این را بارها دیدیم. با یک داستان نخ‌نما شده معروف سروکار داریم که «تو بزن تا من برقصم!»

خبرگزاری دانا

مدیران پروژه "ققنوس ایران" یا همان انقلاب زنان در ایران این بار با محوریت مرحومه مهسا امینی فرصت را مناسب دیدند تا اقدامات خیابانی را رقم زنند. ولی این فتنه هم سوخت و از خاکسترش هم جز گرد و غباری زودگذر چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری در نشست خبری هفته کودک گفت: حوزه کودک نیازمند یک قرارگاه هم‌آهنگی و هم‌افزایی است و درصدد هستیم از ظرفیت‌های کانون برای ایجاد چنین همگرایی استفاده کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در آستانه هفته ملی کودک، گفت: منابع بخش کودک کتابخانه‌های عمومی با 240 عنوان کتاب به روزرسانی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نیوز نوشت: برای بعضی دردها نه می‌توان گریه کرد، نه می‌توان فریاد زد، برای بعضی از دردها فقط می‌توان نگاه کرد و بی صدا گریست. این جمله مصداق یک سوگواری جمعی است. غمی که تنها به یک نفر منتهی نمی‌شود و اندوه آن ممکن است بر دل خیلی از افراد بنشیند و اشک خیلی‌ها را بر مزار نرفته بر روی صورتشان بغلتاند.