جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش توسعه گردشگری ایران گفت: زیرساخت‌های اینترنت را برای کسب‌وکارها فعال و موانع را برطرف می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود از راه‌اندازی سایت پرورش آهو در فاز یک دهکده گردشگری زاینده‌رود در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌گوید قصد دارد با برنامه کوتاه مدت دوساله، تهران را به قطب گردشگری تبدیل کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه‌ریزی ما برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه 1400 برای نوروز 1401 شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت 2 ساله را از سال 1400 تا 1402 اجرا خواهیم کرد.

خبرگزاری دانا

علی صفدری با تاکید بر لزوم وجود متولی واحد در هر یک از مسائل فرهنگی گفت: تعدد رهبری برنامه های فرهنگی در برخی مجموعه ها یک آسیب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و الحاق تبصره (11) به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح ساماندهی و تأمین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش در مجلس بررسی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشتمین همایش بین المللی شمس و مولانا، با حمایت بیمه سرمد و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی ایرانی و خارجی در بارگاه شمس تبریزی در شهرستان خوی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

ابعاد انتظامی و امنیتی وقایع اخیر در کشور با حضور فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در جلسات این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اخیراً دو نامه به وزارت صمت، بانک مرکزی، مرکز ملی فضای مجازی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر مراجع کشور از سوی بخش خصوصی ارسال شده است که ضمن تشریح سابقه شکل‌گیری شبکه پرداخت و شرکت‌های PSP و پرداخت یار طی دو دهه گذشته، به بیان مشکلات وضع موجود شبکه پرداخت کشور از جمله انحصار 12 شرکت PSP، تفاوت مدل پرداخت کارمزد شرکت‌های PSP و پرداختیار...

وب‌گاه گسترش

رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده...

وب‌گاه گسترش

تیم ملی فوتسال ایران در حالی باید فردا یکشنبه در سومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 به مصاف لبنان برود که وحید شمسایی سرمربی این تیم ادعایی عجیب داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: دو موضوع بیشتر مورد توجه واقع شده است، که کودک کشی یکی از آنهاست در واقع کودک کشی رژیم اشغالگر در جهان تبیین و روشن شود. یکی از مشکلاتی که در جهان رخ می دهد مساله دوگانه نگری سازمان های بین المللی و حقوقی و امپریالیسم جهانی نسبت به این مسائل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحید شمسایی گفت: فلسفه تیم ملی مشخص و آن بردن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا وسیما نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌گوید قصد دارد با برنامه کوتاه مدت دوساله، تهران را به قطب گردشگری تبدیل کند.