جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمان حاضر 5 جزیره استان در حوزه دریایی و بندری زیرکاربری رفته است، گفت: برای سایر بنادر استان هم به‌ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی اسکله‌های تفریحی و تجاری ساخته می شود.

خبرگزاری تسنیم

فیلم‌های راه‌یافته به بخش مستند سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

فوک خزری که کوچکترین فوک دنیا هم لقب دارد به‌طور میانگین 1.5 متر طول و 80 کیلوگرم وزن دارد، او تنها پستاندار دریای خزر است، یعنی بجای تخم گذاری، نوزادانی به دنیا می‌آورد که از شیر مادر تغذیه می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: به جهت وجود کریدور‌های ریلی و آزادراهی شمال - جنوب و نیز شرق - غرب، ایران می‌تواند محور ترانزیت کالا در منطقه و حتی جهان باشد. وی افزود: ظرفیت جابه‌جایی بار در منطقه قفقاز و آسیای میانه حدود 200 میلیون تن برآورد می‌شود که در صورت جذب تنها 20 درصد از این میزان...

وب‌گاه الف

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمان حاضر 5 جزیره استان در حوزه دریایی و بندری زیرکاربری رفته است، گفت: برای سایر بنادر استان هم به‌ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی اسکله‌های تفریحی و تجاری ساخته می شود.

وب‌گاه الف

فیلم‌های راه‌یافته به بخش مستند سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های راه‌یافته به بخش مستند سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جشن ملی پسته رفسنجان به همراه جشنواره بازی‌های بومی محلی و نیز نمایشگاه تولیدات و محصولات کشاورزی و صنایع دستی روز جمعه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در شهر جوادیه فلاح بخش نوق این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اجازه ندهید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حیاط خلوت برخی از سازمان‌ها بدل شود! کارکنان غیرمتخصص، کانون را از رسیدن به اهداف خود بازمی‌دارند.

خبرگزاری تسنیم

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمان حاضر 5 جزیره استان در حوزه دریایی و بندری زیرکاربری رفته است، گفت:‌برای سایر بنادر استان هم به‌ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی اسکله‌های تفریحی و تجاری ساخته شود.

خبرگزاری تسنیم

شامگاه چهارشنبه درحالی هفته فرهنگی ایران در سوریه رسماً کار خود را آغاز کرد که بسیاری از حاضران براین باورند تمدن ایرانی در این برنامه به نمایش گذاشته شده است و در شرایط فعلی برگزاری این برنامه‌ها بسیار کارآمد است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت 649 روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

شامگاه گذشته هفته فرهنگی ایران در سوریه با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین وزیر فرهنگ سوریه در دمشق افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه یادواره تئاتر دفاع مقدس بچه‌های مسجد (طهران) برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

«شی جین پینگ» اولین رئیس جمهور چین از سال 1978 میلادی به این سو است که توسط بزرگان قدرتمند حزب کمونیست آن کشور محدود نمی‌شود.