جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حوادث دو هفته اخیر در موسم ورود گردشگران خارجی تاثیر قابل توجهی در لغو کردن سفرها داشت.

خبرگزاری مهر

اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به حوادث دو هفته اخیر خاطرنشان کرد: حوادث دو هفته اخیر در موسم ورود گردشگران خارجی تاثیر قابل توجهی در لغو نمودن سفرها داشت، صندوق گردشگری آسیب دیده ناشی از سیاست ایران هراسی، کرونا و... نیازمند صندوق ضمانت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: اراضی مورد نیاز برای سرمایه گذاران، گردشگران با معرفی وزارت گردشگری همچنین میراث فرهنگی تامین و واگذار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به "ریجنت"(Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفته فرهنگی ایران در سوریه شامگاه چهارشنبه، ششم مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، لبانه مشوح، وزیر فرهنگ سوریه، مهدی سبحانی، سفیر و حمیدرضا عصمتی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت‌های فرهنگی دو کشور در خان اسعد باشا دمشق افتتاح شد. حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در سخنرانی خود...

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد فلسلفه بازی تیم ملی در دیدار با سنگال منطقی بود.

خبرگزاری مهر

شامگاه گذشته هفته فرهنگی ایران در سوریه با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین وزیر فرهنگ سوریه در دمشق افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری گفت: انس و ارتباط با قرآن و آیه نور برای آرامش روح و روان انسان‌ها بسیار مهم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته خود، به چند فیلم جدید و نوستالژی‌هایی همچون «ملکه»، «میهمان داریم»، «کلید ازدواج» و «پاکباخته» اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه این استان شمالی ظرفیت‌های بالقوه زیادی برای توسعه گردشگری روستایی دارد، گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این بخش از راهبردها و اولویت‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی گلستان است.

خبرگزاری تسنیم

صادر کردن حکم اعدام سخت است؛ قاضی با خودش کلنجار می‌رود و می‌بیند متهم پرونده در جرائم خشن، مستحق اعدام است اما شروع می‌کند به مقاومت کردن! می‌گوید این آدمی که آمده قمه کشیده و گوشی موبایل را برده، یتیم بوده و فقیر بوده و به او نرسیده‌ا‌ند و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نویسنده و کارگردان نمایش «زمستان 66» با بیان آنکه خلق این اثر حاصل زیست شخصی او در اوج موشک‌باران تهران در اسفند 1366 تا فروردین 1367 است، گفت: لحظه به لحظه در انتظار مرگ بودن باعث می‌شود که هیچ انسانی نتواند جنگ را فراموش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که قطر عنوان کرده به شرط اقامت 3روز در قطر بلیت بازی‌های جام جهانی را به ایرانی‌ها می‌فروشد، گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.

خبرگزاری مهر

سرهنگ کتیبه گفت: شهید نامجو حتی یک شانه تخم‌مرغ هم به خانه‌اش نبرد. اتومبیل او یک فولکس قدیمی بود، در صورتی که در دانشکده، اتومبیل‌های شورلت و بنز بود که وی هیچ‌کدام از آنها را سوار نشد.