جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

عموی نیکا شاکرمی گفت: برای پیگیری تعیین علت فوت و شناسایی عامل آن شکایت کرده‌ایم اما با رفتارهای افراطی به بهانه فوت او مخالفیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه از 9 میلیون گردشگری 3 میلیون آنها در تهران مستقر می‌شوند، گفت: شهرداری تهران ظرفیت ویژه‌ای را دارد و می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی گفت: تهران در حوزه گردشگری رشد چشمگیری داشته است و 80 درصد مراکز اقامتی پایتخت در نوروز اشغال شده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

صدوپنجاه و سومین سالگرد تولد مهاتما گاندی، روز جهانی حیوانات و انتخابات برزیل

خبرگزاری تسنیم

علیرضا شجاعی زند استاد جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس تحلیل خود را از چرایی شکل‌گیری اعتراضات و اغتشاشات اخیر ارائه کرد. او معتقد است که نمی‌توان به این حوادث، ماهیت طبقاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضرغامی گفت: گردشگری یک حالت متکثر دارد و بسیاری از مسائل را می تواند حل کند و ما 12 تفاهم نامه با دستگاه های مختلف در خصوص گردشگری امضا کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، ملاله یوسف‌زای که به زودی 10 سال از ترورش توسط طالبان می‌گذرد، از هالیوود به خاطر تصویر نکردن مسلمانان و آسیایی‌ها انتقاد کرد. وی به کمبود تنوع در فیلم‌های هالیوودی انتقاد کرد و گفت کمتر از 4 درصد شخصیت‌های اصلی فیلم‌ها را افراد آسیایی تشکیل می‌دهند. برنده جایزه صلح نوبل افزود: می‌دانم بسیاری از پروژه‌های باکیفیت در هالیوود...

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد در بازدید از کتابخانه عمومی باباطاهر از تبدیل پنج باب کتابخانه عمومی به کتابخانه کودک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: 99 پروژه گردشگری در سطح استان با سرمایه گذاری 90 هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

وب‌گاه الف

اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی 1403-1402 براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بازدید از کتابخانه عمومی باباطاهر تهران گفت: دوهزار و 700 کتابخانه بخش کودک و نوجوان دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر حمایت از نیروی انتظامی در سطح کشور گفت: این مجموعه همیشه با صلابت، قدرت و متانت، امنیت را در جامعه فراهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلمی از چسبیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با خبرنگار صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال بازدید رئیس‌جمهور از وزارت میراث فرهنگی و همچنین موزه ملی ایران، وزیر میراث فرهنگی درباره این بازدید و سلسله درخواست‌ها و مطالبات خود در راستای توسعه و رونق سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی ارائه کرد.