پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد. در فاصله 1 روز مانده تا اکران از آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد. با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند که برخی - ان‌شاءالله خیرخواهانه - دائم توصیه می‌کنند که یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود؛ در حالی که توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «آلاء» از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در ششمین جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صرافی MEXC ، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در میان کاربران ایرانی، به تازگی احراز هویت اجباری را برای تمامی کاربران خود اعمال کرده است. این موضوع، نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته و آن ها را به دنبال یافتن جایگزینی مناسب سوق داده است. در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا صرافی کوینکس می‌تواند بهترین جایگزین برای صرافی MEXC باشد یا خیر. برای آشنایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای افراد عاشق نوستالژی همیشه دیدن فیلم‌های قدیمی لذت خاص خودش را دارد. اما زندگی کردن این تجربه و لمس کردن گذشته از نزدیک، آن هم در زمان حال، حال‌و‌هوای دیگری را به مخاطبان خاص خود هدیه می‌دهد. توصیف چنین تجربه‌ای درست مثل عبور از تونل زمان و سفر به گذشته است که حتی اندیشیدن به آن، مو را به تن افراد عاشق نوستالژی سیخ می‌کند. سبزه میدان تهران یکی از این مکان‌ها با حس‌وحال گذشته است. سبزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد. دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش کتاب‌هایی معرفی شده‌اند که برای علاقه‌مندان و کارآفرینان که قصد تأسیس استارتاپ را دارند بسیار مفید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، علی زارعان تهیه‌کننده برنامه «سرزمین شعر» در گفت‌وگویی با دانشجو پیرامون وجه تمایز این برنامه با مجموعه‌های مشابه گفت: من برنامه‌هایی که در حوزه شعر هستند را به 3 دسته تقسیم می‌کنم: برنامه‌های برای شعر، برنامه‌های درباره شعر و برنامه‌های به بهانه شعر. این تقسیم بندی به قضاوت درست ما در مورد برنامه‌های تلوزیونی پیرامون شعر،...

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود پوشش، بدنه جعبه‌ای، تایرهای آفرودی All-train و چراغ‌های تازه کیا قابل تشخیص هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین که همواره به تحسین آثار کانتف فیلسوف آلمانی و نقل قول از او مشهور بوده این بار مورد انتقاد شدید صدراعطم آلمان قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

محققان مدت‌هاست بر سر اینکه آیا این نقاشی واقعاً اثر رافائل (نقاش نامدار دوره رنسانس) است یا خیر بحث کرده‌اند. حالا یک ابزار هوش مصنوعی با بررسی این اثر به نتیجه جالبی درباره آن رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فلسفه پژوه گفت: بعضی می‌گویند فلسفه اسلامی همان فلسفه یونانی است که از سمت راست نوشته می شود، اما این درست نیست. قبل از ورود فلسفه یونانی به فلسفه اسلامی، فلسفه اسلامی وجود داشته است.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یک‌شنبه هفته آینده بیانیه حمایتی مجلس از فراجا در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد. تاکنون بیش از 130 نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با 5 اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس پویش فرهنگی به مناسبت این روز در پایتخت اجرا شد.