شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

مهرداد فلاح - نقاش و نماینده خانواده مرحوم صادق تبریزی - درباره این حراج و رکوردشکنی اثر تبریزی در آن گفت: «موسسه حراج میلون یکی از مهم‌ترین مؤسسات حراج اروپا و مهم‌ترین حراج فرانسه است که در مزایده خود اثری از صادق تبریزی را عرضه کرد. این اثر جزو مجموعه سوارهای این هنرمند است که به لحاظ ترکیب‌بندی و رنگ‌بندی حائز اهمیت است. در عین حال ابعاد این اثر نیز بزرگ است که همین آن را متمایز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان در بخش‌های مختلف صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر ملل و پژوهش و آموزش منتشر شد.

وب‌گاه الف

در عکس جلد شماره جدید مجله فکرآورد، موسی نجفی، استاد علوم سیاسی، کریم مجتهدی، استاد بزرگ فلسفه ایران و یوهان گئورگ هامان، فیلسوف بزرگ آلمانی که برای ایرانیان، ناشناخته است به تصویر کشیده شده‌اند.

خبرگزاری مهر

چهاردهمین نشست بچه کتابخون‌ها با عنوان «قصه آن اتفاق بزرگ» امروز یکشنبه 24 تیر در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

ششمین‌شماره نشریه دانشجویی «راه» با گفتگویی با عباس موزون توسط دانشگاه سوره منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، سید جواد موسوی در شورای ملی ثبت میراث‌فرهنگی منقول کشور که در مشهد مقدس به میزبانی مشترک آستان قدس رضوی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد، از ثبت ملی اثر نگارگری معروف به عصر عاشورا، شاهکار استاد محمود فرشچیان به عنوان یک اثر هنری که با روش نگارگری ایرانی خلق شده در فهرست...

خبرگزاری مهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت ملی اثر فاخر عصر عاشورای استاد محمود فرشچیان در فهرست میراث‌فرهنگی منقول کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: تمرکز ناهمگن جمعیت در ایران، استمرار کاهش جمعیت در تعدادی از نواحی و افزایش قابل ملاحظه آن در برخی از پهنه‌ها، چالش اصلی در توسعه پایدار ایران زمین خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون میراث فرهنگی به سفیر هند پیشنهاد کرد: شب فرهنگی ایران و هند برگزار شود، همچنین نمایشگاه‌های موزه‌ای مشترک، می‌تواند یکی دیگر از همکاری‌های فرهنگی میان ایران و هند باشد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 6 تهران از طراحی، ساخت و رونمایی از المان‌های ایرانیاسلامی در همه ورودی‌های پهنه مرکزی تهران خبر داد که برای نخستین بار در پایتخت روی داده است.‌

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان