جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شب گذشته سوم خرداد، کاظم نظری؛ مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش «شامارن» اثری از هنرمندان بهبهانی نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین جلسه از سلسله‌نشست‌های «علوم انسانی و مسائل جامعه ایرانی» با موضوع «فلسفه دانشگاهی و مسائل ایران امروز» با حضور بیژن عبدالکریمی و سید حسن حسینی، از اساتید فلسفه‌ی دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا (ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «عشق و فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19 روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد:...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دبیر جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان «پوپک» گفت: بیش از 9 هزار نفر از 28 کشور در سومین دوره این جشنواره شرکت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان که برای انجام سفر رسمی دو روزه در پاکستان به سر می‌بَرد، در نخستین برنامه از دومین روز سفر خود به شهر بزرگ و تاریخی لاهور در ایالت پنجاب سفر کرد و در مجموعه تاریخی و فرهنگی «قلعه شاهی» واقع در این شهر که مجموعه‌ای از بنا‌های ملی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌شود، حضور یافت. رئیس‌جمهور کشورمان با همراهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گیتی آذرپی از ایران‌شناسان سرشناس در آمریکا درگذشت. گیتی آذرپی از ایران‌شناسان سرشناس در آمریکا درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین، جامعه باستان‌شناسی ایران با تأیید درگذشت گیتی آذرپی درباره او نوشت: آذرپی زاده تهران بود، در سال 1953 پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به آمریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر به سال 1964 از دانشگاه برکلی کالیفرنیا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل‌وششمین جشنواره فیلم مسکو در حالی در پایتخت روسیه در حال برگزاری است که حضور نمایندگان کشور‌های عضو گروه بریکس، جلوه متفاوتی به این رویداد بخشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای اسپورت، فلورنیتنو پرز قبل از ضیافت ناهار ال کلاسیکو به خوان لاپورتا گفته اینقدر ناامید نباشد و تلاش کند ژاوی در بارسا بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته طراحی گرافیک ایران به همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از تاریخ 7 الی 14 اردیبهشت ماه 1403 در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.