شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

شیدانه برداران مراسمی است که مردم دزفول و شوشتر آن را در دهه اول محرم برگزار می کنند و شیدانه (حجله یا ضریح) چوبی را به نام یکی از فرزندان امام حسین (ع) روی شانه عزاداران به حرکت در می آورند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه کنگره شعر شهید جمهور با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید رئیسی گفت: آیت الله رئیسی اهل وصل بود و نگاه فصل نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، یک نقاشی سه بعدی زیبا کف پاساژ را مشاهده می نمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده ویژه برنامه «چراغ» گفت: این برنامه ادای دِینی در 3 ساحت «فرهنگ و هنر»، «تاریخ و معارف» و «اندیشه و فلسفه» بر بلندای نهضت حسینی است.

خبرگزاری مهر

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ترویج حجاب و عفاف در برنامه های ماه محرم تاکید کرد و گفت: هیات‌ها در این زمینه کارهای فرهنگی خوبی را صورت دهند.

وب‌گاه گسترش

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از اعطای بسته معیشتی به برخی از دهک ها در پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

استاد کالج اورینتال پتنا هند با اشاره به رسوم مردم این کشور در ایام محرم، گفت: تمام مردم هند اعم از شیعه، سنی و هندو برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

شاید تصور شود چنین ویژگی‌هایی را که نزد رسول خادم است، سایر مدیران مدنظر مسعود پزشکیان برای احراز پست وزارت هم داشته باشند، اما رسول برگ برنده‌ای دارد که بعید است سایر گزینه‌ها آن‌ها را در اختیار داشته باشند؛ مردمی‌بودن.

خبرگزاری مهر

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه ورزش سه

نه کنسرسیوم بانکی پول خارج از قاعده خرج می‌کند نه هولدینگ پتروشیمی. درآمد فوتبال باید از حق پخش تامین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، عصر روز چهارشنبه به منظور حضور در نشست روسای مجالس بریکس با موضوع «نقش پارلمان ها در تقویت چندجانبه گرایی برای توسعه و امنیت جهانی عادلانه»، وارد سن پترزبورگ شد. این اولین حضور یک مقام عالی رتبه ایران در مجامع عمومی بریکس پس از عضویت قطعی کشورمان در این پیمان مهم است. این نشست، دهمین مجمع پارلمانی بریکس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت آینده (و وزیر امور خارجه‌اش) باید چه اقداماتی در حوزه سیاست خارجی انجام دهد؟ این پرسش مهمی است که در این گزارش در چهار محور مهم به آن پاسخ داده می شود.

وب‌گاه فرارو

تیپ شخصیتی INTJ که به شخصیت «معمار» معروف است، به خاطر توانایی‌های تحلیلی و استراتژیک قوی‌اش به عنوان یکی از باهوش‌ترین تیپ‌های شخصیتی MBTI شناخته می‌شود.