شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.

خبرگزاری تسنیم

چهره سال هنر انقلاب در میان نویسندگان دلیل اقبال نوجوان ایرانی به کتاب‌های ترجمه شده را عدم حمایت از نویسندگان ایرانی و نداشتن برنامه در این حوزه دانست.

وب‌گاه ورزش سه

مقتدرانه ترین برد فصل پرسپولیس در آبادان رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی در خاطرات فروردین ماه سال 80 از گلایه های سیدمحمد خاتمی از رئیس وقت قوه قضاییه و سردار رحیم صفوی نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه داشتند که در این گزارش جزئیات جلسات کمیسیون‌ها و مصوبات آنها را می‌خوانیم.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، رضایت و استقبال گسترده مردم از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صداوسیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاغل خانگی به مشاغلی گفته می شودکه در آن یک یا چند عضو خانواده بدون ایجاد مزاحمتی برای همسایگان کالایی را در منزل تولید یا خدماتی را ارائه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این میدان که در قلب مجموعه تاریخی شهر اصفهان واقع شده، گنجینه‌ای بی‌نظیر از بناهای تاریخی، شاهکارهای معماری و هنر ایرانی را در خود جای داده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ میدان نقش جهان، نگین شهر اصفهان، با عظمت و شکوه خود، هر ساله گردشگران بی‌شماری را به سوی خود رهنمون می‌شود. این میدان که در دوران حکومت صفویان ساخته شده است، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بناهای تاریخی، مساجد باشکوه، و تزئینات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، رضایت و استقبال گسترده مردم عزیز از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صدا و سیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد. جبلی با اشاره به اینکه که رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری قرار گرفت،...

خبرگزاری دانشجو

امیرحسین حکمت‌نیا، مسئول میز ملی گردشگری ادبی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: گردشگری همچون دیگر عرصه‌های تخصصی از بخش‌های بسیاری تشکیل شده است و به عنوان یک صنعت شناخت زوایای مختلف آن راهگشا خواهد بود. دانش ما نسبت پدیده‌های نوظهور گردشگری و شناخت همه جانبه از ارکان این حوزه موجب رشد و شکوفایی است. قطعا کتاب‌های...

وب‌گاه عصر ایران

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» روز چهارشنبه (29 فروردین) در محل حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه داشتند که در این گزارش جزئیات جلسات کمیسیون‌ها و مصوبات آن‌ها را می‌خوانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، هنر را بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم خانواده و اجتماع دانست و گفت: هنرمند الگوی جامعه است و با خلق اثر هنری بین مردم تاثیر بگذارد.