پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: از جمله کسانی که خیلی به موضوع دزدی‌ها و اختلاس‌ها تاخته‌اند، خطبای جمعه و خود بنده بوده‌ام و قوه قضاییه هم در مسیر برخورد با این موضوع خوب عمل کرده است؛ اما اتفاقا خیلی از بی حجاب‌ها زن و بچه همین دزدها هستند.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: اجبار نامیدن حجاب مغلطه است و اگر جامعه‌ای بخواهد سامان یافته اداره شود همه باید به قانون تمکین کنند. بی حجابی ضربه زدن به امنیت روانی جامعه و خیانت به مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه تهران با گرامیداشت عید قربان، گفت: این عید، عید فداکاری در راه خداست و قربانی کردن مستحب است و گوشت مصرفی یک ماه خانواده‌های فقیر در این شرایط با قربانی‌های گسترده، تامین خواهید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانصدودوازدهمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش «سیلک‌وود» ساخته مایک نیکولز اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام والمسلمین نواب در مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات با اشاره به تاکید امام امت (رض) بر برائت از کفر و شرک در کنگره عظیم حج، تصریح کرد: پیام پیامبران الهی با برائت عجین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: جنجال های مجلس یازدهم در سه سال گذشته نه فقط بخاطر رفتارهای برخی نمایندگان که به علت برخی تصمیمات این مجلس بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم نورمحمداسکندری هنرمند پیشکسوت تعزیه گلستان با حضور جمعی از علاقه مندان هنرهای نمایشی، مدیران حوزه فرهنگ و هنر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانصد و دوازدهمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم «سیلک‌وود» ساخته مایک نیکولز و بازی مریل استریپ اختصاص دارد.

وب‌گاه عصر ایران

انتشار تصویر ناطق نوری بر مزار شجریان برخی را دچار عذاب وجدان کرده که آیا از ناحیه مردم هم در حق این سیاست مدار محافظه کار جفا شده است؟ یادداشت حاضر در پاسخ منفی به این پرسش / گزاره است

خبرگزاری مهر

ملکم خان که تصویر به شدت دوگانه‌ای از او در تاریخ ایران ثبت است هنگام سفارت در رم در نامه‌ای به وزارت خارجه به استقراض از دول خارجی تاخت و روش‌های دیگری را برای جذب سرمایه پیش کشید.

خبرگزاری دانا

در شورای اداری استان قزوین بر تلاش مدیران برای خدمت خالصانه به مردم و پرهیز از جناح‌بندی و بازی‌های قومی و قبیله‌ای تاکید شد.

وب‌گاه عصر ایران

برادران و خواهران مسلمان خود در سراسر جهان را دعا کنید و توفیق و پیروزی آنان را از خدا بخواهید. هدایت و کمک الهی به این برادرتان را هم در ادعیه‌ی زاکیه‌ی خود بگنجانید.

خبرگزاری تسنیم

مدافع پیشین تیم فوتبال چلسی از پیوستن برنده پنج توپ طلا به جمع آبی‌پوشان لندنی استقبال می‌کند.