پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام معظم رهبری فرمودند: آنچه امروز با قاطعیت میتوان گفت، آن است که شرایط کنونی جهان و جهان اسلام برای این تلاش ارزشمند از همیشه مساعدتر است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دنیا شاهد یک الگوی موفق و یک نمونه‌ی سرافراز از قدرت و حاکمیت سیاسی اسلام در ایران اسلامی است

خبرگزاری دانا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام تاکید کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روزبه‌روز ضعیف‌تر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی ایران از خواسته مردم یمن در جهت استقلال و حل مشکلات این کشور حمایت می کند. عربستان باید متوجه باشد که نمی تواند برای همیشه در یمن بماند و مردم این کشور اجازه نمی دهند کشورشان با دخالت‌های دیگران اداره شود.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: وحدت مسلمانان یکی از دو پایه‌ی اساسی حج است که چون با ذکر و معنویت که پایه‌ی اساسی دیگر این فریضه‌ی پُر راز و رمز است همراه شود، می‌تواند امت اسلامی را به اوج عزت و سعادت برساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی در پیامی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام فرمودند: غرب مستکبر در منطقه‌ی حساس ما و اخیراً در همه‌ی جهان روزبه‌روز ضعیف‌تر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خامنه‌ای گفتند: دشمنان ملتهای مسلمان در تاریخ اخیر، کوشش انبوهی را برای سست کردن این دو اکسیر زندگی‌بخش، یعنی وحدت و معنویت، در میان ملتهای ما به کار گرفته‌اند.

وب‌گاه الف

به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام صادر نمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، پیامی خطاب به امت اسلامی و حجاج بیت‌الله‌الحرام صادر کردند. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم والحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد المصطفی و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین خدای عزیز و حکیم را سپاس میگوییم که موسم مبارک حج را بار دیگر میعاد ملتهای مسلمان قرار داد و این...

خبرگزاری مهر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی تاکید کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روزبه‌روز ضعیف‌تر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال مانند یک وزارت خانه است و رئیس باید در حد و اندازه نشستن روی صندلی آن باشد.