جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

یوسف نوری گفت: از شعارهای مهم و اساسی دولت سیزدهم عدالت و شفافیت است ودر این راستا کارهای مهمی انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین جشنواره سرباز ماهر، کارآمدی و اشتغال امروز پنجشنبه بیست و سوم تیرماه سال جاری برگزار شد. امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در این مراسم اظهار کرد: مأموریت نیرو‌های مسلح تأمین امنیت است و فلسفه سربازی مشارکت در تأمین امنیت است و این موضوع در تمام کشور‌ها بوده و فقط مربوط به ایران نیست. وی تصریح کرد: سربازی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدی گفت: در خصوص بازی‌های گروهی برای کودکان سعی شده بازی‌های هایی انتخاب شود که بر روحیه‌ی کاری و جمعی کودکان تاثیر داشته باشد.

خبرگزاری دانا

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اشتغال سربازان در اولویت ستاد کل قرار دارد.

خبرگزاری دانا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان نماینده رئیس جمهور به سرپل‌ذهاب سفر کرده بود از نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری، ضمن بزرگداشت شهدای آتش نشان گفت: شکی نیست که آتش نشانی یکی از مواردی است که باید بر مبانی علمی استوار باشد و این موضوع، آموزش‌های علمی را طلب می‌کند و آتش نشانی تهران سابقه دیرینه‌ای در این زمینه داشته و یکی از قطب‌های آموزش است. همچنین در زمینه عملیاتی هم آتش نشانی تهران...

خبرگزاری تسنیم

در دومین نشست «مقتضیات اجرای سیاست‌ها و قوانین حجاب و عفاف» بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و مهندسی معکوس در ترویج حجاب در جامعه تأکید شد.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره فرهنگی هنری «حریر ماهتاب» با محوریت موضوع حیا و آثار فردی و اجتماعی آن برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته عفاف و حجاب، عرضه محصولات و ملزومات حجاب و سبک زندگی اسلامی در قالب نمایشگاه «عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بلند نشدن صدای اعتراض از نهادهای رسمی و غیردولتی را تاسف‌بارتر خواند و از فرهنگستان زبان و ادب فارسی خواست که در اصلاح این تصمیم نادرست پیشگام باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به حذف زبان و ادبیات فارسی از کنکور سال 1402 واکنش نشان داد و این تصمیم متولیان سازمان سنجش را تعجب‌برانگیز و بلند نشدن صدای اعتراض از نهادهای رسمی و غیردولتی را تاسف‌بارتر خواند و از فرهنگستان زبان و ادب فارسی خواست که در اصلاح این تصمیم نادرست پیشگام باشد.