پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

دشمنان ایران خصوصا آمریکایی ها به دو ضعف بزرگ خودشان یکی نداشتن رهبری روحانی و کاریزما و دیگری فقدان حکمت در دستگاه رهبری غرب اعتراف کردند / نظام هر روز قوی تر می‌شود / کشور در حال رشد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران خصوصا آمریکایی ها به دو ضعف بزرگ خودشان یکی نداشتن رهبری روحانی و کاریزما و دیگری فقدان حکمت در دستگاه رهبری غرب اعتراف کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این‌که «از مرد بزرگی هر کشور به رهبری آن است» تصریح کرد: آمریکایی ها معتقدند بزرگترین ضعفشان نداشتن یک رهبری روحانی و دارای کاریزما است.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران، گفت: تمام توطئه های دشمنان با شکست کامل رو به رو شده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران گفت: تمام توطئه‌های دشمنان با شکست کامل رو به رو شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران گفت: تمام توطئه های دشمنان با شکست کامل رو به رو شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: آثار نظامی ملحم از شعائر اهل بیت (ع) است و او توجه خاصی به معارف اهل بیت (ع) داشته است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران، گفت: تمام توطئه های دشمنان با شکست کامل رو به رو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: قدرت های بزرگ و عظیمی در یمن، سوریه و لبنان در امتداد انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرحی از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست تبادل تفاهم نامه فی مابین دانشکده تازه تأسیس تجارت و مالیه با سازمان‌ها، مراکز و شرکت‌های مرتبط با فعالیت این دانشکده، گفت: دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با وجود اینکه فقط چند ماه از تأسیس آن می‌گذرد، اما به دلیل رویکرد‌های ابتکاری که در این دانشکده پیگیری شده است، در حال تبدیل به یکی از دانشکده‌هایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «سیری در اسرار و معارف حج» اثر محمدزمان رستمی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 304 صفحه به چاپ رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: فقدان حضور شورای عالی استان‌ها در مراکز مهم تصمیم گیری، باعث کاهش قدرت شوراها در کشور و نظام تصمیم‌گیری می‌شود، چرا که ما موتور محرک شوراها هستیم و اگر این موتور نیم‌سوز باشد، حرکت شوراها به مشکل خواهد خورد.

خبرگزاری تسنیم

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ احتمال پیوستن ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به باواریایی‌ها را رد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فراخوان چهاردهمین «سوگواره هنر عاشورایی» توسط حوزه هنری منتشر شد که بر اساس آن، آخرین مهلت ارسال آثار 25 مرداد اعلام شده است.