پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

دلایل افول صنایع دستی متعدد هستند، اما ضعف جایگاه حقوقی، بویژه در ساختار برنامه‌های پنج ساله توسعه یکی از عوامل مهم و غیر قابل انکار در کم رنگ شدن این حوزه در ساختار مدیریت فرهنگی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: لیبرالیسم یک ایدئولوژی است که بر علم و فناوری سلطه دارد و خود را معادل علم تلقی می‌کند، اما در کشور ما در مقابل این سلطه، یک مکتب مدیریتی است

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجو نوشت: عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: یکی از روایت‌های معلمی، معلمی تربیت گرا و به مثابه پیشوا و راهنماست در حالی که امروز معلمی، نقش راهنما را ندارد بلکه معلم بیشتر نقش بوروکرات را ایفا می‌کند نه نقش یک پیشوا را و در این منظر، استاد دانشگاه فقط قواعد را تفهیم یا تحمیل می‌کند و جای معلم خالی مانده و کسی کار معلمی نمی‌کند و این خلا پیشوایی است که چالش آزادی بیان را ایجاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ضمن پاسخ به این سؤال که کودکان چطور "کودک کار" می‌شوند؟ به تبیین گروه‌های مختلف کودکان کار، متولیان مسئول در کنترل این آسیب اجتماعی، عملکرد شهرداری تهران در این خصوص و... پرداخت.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

جمیله علم‌الهدی: سلطه ایدئولوژیک در دانشگاه نمی‌تواند تحولی در علم ایجاد کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

باستان‌شناسان نقاشی‌های شبیه به بیگانه‌ها را در غاری به نام آماکهی4 پیدا کرده‌اند. در این مکان نقاشی‌های زیادی وجود دارد از جمله سه پیکر مرموز با سرهای بسیار بزرگ.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران گفت: تمام توطئه‌های دشمنان با شکست کامل رو به رو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار سلامی گفت: یک نکته تفاضل و برتری برای کشور ایران داشتن رهبری شجاع، با فضیلت و ساده زیست است که جهانیان شاهد آن هستند و سکان هدایت انقلاب اسلامی را با آگاهی بخشی عهده دار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مزرعه لزور در روستای کندر و در فاصله 24 کیلومتری کرج واقع است و اکنون جشنواره شاه‌توت و عسل در آن برگزار است، مجموعه گردشگری این مزرعه با 14 پرسنل به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند و ظرفیت اقامت شبانه آن 137 نفر است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: سه نفر از هنرمندان صنایع‌دستی این استان به عنوان برگزیدگان مهر اصالت بین المللی در کشور ازبکستان انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«فرشید مثقالی» را بیشتر با تصویرسازی کتاب «ماهی سیاه کوچولو» نوشته «صمد بهرنگی» می‌شناسیم. او با تصویرگری این کتاب از دو جشنواره «بولونیا» و «براتیسلاو» جایزه گرفت و در سال 1974 جایزه معتبر «هانس کریستین آندرسن» برای تمامی آثارش به او شهرت جهانی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر اجرایی و دروازه بان اسبق باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به احتمال حضور رونالدو در این تیم گفت: او خوب است اما با ماهیت و فلسفه این باشگاه همخوانی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران خصوصا آمریکایی ها به دو ضعف بزرگ خودشان یکی نداشتن رهبری روحانی و کاریزما و دیگری فقدان حکمت در دستگاه رهبری غرب اعتراف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی و دروازه بان اسبق باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به احتمال حضور رونالدو در این تیم گفت: او خوب است اما با ماهیت و فلسفه این باشگاه همخوانی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری روسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز پنجشنبه (16 تیر) در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان با محوریت استکبار و رژیم تروریستی و مافیایی ایالت...