جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: ایشان در شش دوره‌ای که نماینده مجلس بودند و چهل سالی که مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بودند هیچ حقوقی دریافت نکردند و با همان شهریه‌ای که امام و بعدا مقام معظم رهبری پرداخت می‌کردند، امورات را می‌گذاراندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس روز‌های شنبه و یکشنبه آینده جلسه علنی دارد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس نیز در دستور کار است.

خبرگزاری تسنیم

مشهدمقدس به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد جذب گردشگران داخلی و خارجی به دلیل تنوع جاذبه‌ها یکی از مقاصد باجنبه‌های مختلف گردشگری است که اکنون در صادرات نامرئی ایران جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن تمام قد برای براندازی کشور ما پای کار آمده است و با هدف قرار دادن خانواده ها و مادران سعی در ضربه زدن بر بنیان خانواده را دارد، گفت: نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده آغاز شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به صورت ساده و مختصر می توان گفت که دیوار سبز مصنوعی یکی از روش های تزئین دیوار می باشد.

خبرگزاری مهر

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی دوره آموزشی «دریافتی از تاریخ فرهنگی ایران معاصر» را به صورت برخط از 30 تیر به مدت بیست جلسه برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

کشفیات جدید در گیلان و مشهد، لغو ویزای مسافران جام جهانی برای ورود به کیش، هم اندیشی فعالان گردشگری برای حضور در نمایشگاههای خارجی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود. حجت الاسلام علی نوری افزود: بر همین اساس پویش یک پیمانه بیشتر، موکب پذیرایی، مولودی خوانی، مسابقه پیامکی، ویژه برنامه مهد آدینه، اجرای گروه تواشیح، پخش مستقیم حرم حضرت علی (علیه‌السلام)، پرده‌خوانی غدیر و ماشین‌نویسی در محل نماز...

خبرگزاری دانا

با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت واقعه گوهرشاد، مستندات تاریخی و درخواست خانواده شهدا و مردم مبنی بر یافتن محل تدفین دسته جمعی شهدا، پرونده این مطالبه در دستگاه قضا مسکوت ماند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در کنارِ فیلم‌های جدیدی همچون «فلورا و سنجاب شگفت انگیز»، «شاهدی از غیب»، «مرکز تنش»، «ارتش دزدها»، آثار نوستالژی ایرانی همچون «مسافر زمان» و «روز فرشته» را برای آخر هفته، تدارک دیده است.

وب‌گاه عصر ایران

پس از فروکش کردن تب آوانگاردیسم و پست مدرنیسم شعر ایرانی، کم کم فضای ادبی را در اختیار گرفتند و جریانی پدید آوردند که می‌توان از آنها شاعران نوشصتی یاد کرد.