جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

ششمین جشنواره کوچ عشایر در پایتخت طبیعت ایران شهر یاسوج به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: احترام برومند، همسر داود رشیدی هم‌زمان با سال‌روز تولد این هنرمند خبر می‌دهد که کتابی درباره داود رشیدی نوشته شده و به چاپ خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بیست و هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویان کشور که دیشب در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویان کشور با عید ولایت متقارن شده است. وی بیان کرد: اگر حال حاضر کره خاکی را با سال 1357 مقایسه کنیم متوجه تغییرات بزرگ و عظیمی در کره خاکی می‌شویم که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هم مانند مردم برای فرزندان و نوه‌هایم در فضای مجازی دغدغه دارم، افزود: مجلس دنبال محدودیت فضای مجازی و صفحات اجتماعی نیست بلکه هدف اصلی، مدیریت و صیانت از مردم به خصوص جوانان است.

وب‌گاه عصر ایران

او شگفت‌انگیز است ولی برای خودش بازی می‌کند نه برای تیم. حتی از گل زدن یارانش هم چندان خوشحال نمی‌شود. در پایان فینال 2018 از قهرمانی رئال خوشحال نبود؛ ناراحت بود که چرا جزو گلزنان فینال نبوده. چنین بازیکنی را کمتر تیم بزرگی می‌خواهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شورای نگهبان بیش از 40 سال با نگاه دقیق و بررسی های موشکافانه تلاش کرده است از دو میراث ارزشمند فقه شیعه و قانون اساسی حراست کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در مراسم نکوداشت همایون ثابتی‌مطلق، هنرمند عرصه هنرهای تجسمی که در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، سخنرانان احترام به ذات هنر، تلاش جدی در خلق اثری هنر و تواضع و نرم خویی را جزو ویژگی‌های این هنرمند فقید دانستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم نکوداشت زنده‌یاد همایون ثابتی‌مطلق هنرمند عرصه هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: راستینه گفت: انتظار ما این است که امروز بخشی از پرونده تاج زاده برای مردم عنوان شود. البته گروهی تا حدی می‌دانند چه تخلفاتی در پرونده او به ثبت رسیده، با این اقدام مردم خواهند دید نظام چقدر نسبت به این افراد سعه صدر و تحمل داشته است.

وب‌گاه گسترش

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس دنبال محدودیت فضای مجازی و صفحات اجتماعی نیست بلکه هدف اصلی، مدیریت و صیانت از مردم به خصوص جوانان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع فضای مجازی در مجلس باید دو ماهه به نتیجه می رسید ولی برخی دلایل دو سال مانع از آن شده است.

خبرگزاری دانا

فرشته عسکری گفت: اثر مهم حجاب برای زن، طهارت و پاکی قلب است که مقدمه ای برای رسیدن به سلامت روان و تحکیم خانواده محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس دنبال محدودیت فضای مجازی و صفحات اجتماعی نیست بلکه هدف اصلی، مدیریت و صیانت از مردم به خصوص جوانان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مام علی النقی (ع) در نیمه ذیحجه الحرام سال 212 هجری در اطراف مدینه در محلی به نام «صریا» به دنیا آمد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان باقی مانده هویت خود را به قمار بد سیاسی مصطفی تاج زاده نبازند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که صنایع دستی می‌تواند کلید گشایش اقتصاد کشور باشد، گفت: این هنر و حرفه به عنوان زیرساخت گردشگری در منطقه‌ای جاذب گردشگر و مسافر باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.