جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: «همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلم ها و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.»

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه فلسفه قرار تأمین در دسترس بودن متهم است، گفت: «قضات از بازداشت غیرضروری افراد پپرهیز کنند.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر توسعه اجتماعی عمان در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، ضمن اظهار خرسندی از پیشرفت‌های ایران، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال برنامه‌هایش برای هدایت این تیم در راه رسیدن به سهمیه المپیک و حضور در لیگ ملت‌ها را تشریح کرد و گفت: می‌خواهیم در بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: معجزه در ورزش وجود ندارد و در تلاش هستیم که تابستان امسال کار بزرگی به همراه والیبال ایران انجام دهیم.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: کمیته بین‌المللی مرمت میراث فرهنگی (ایسکارسا) پیگیر کمک‌های مادی و معنوی برای طرح‌های شاخص مرمتی استان به‌ویژه میدان امام (نقش جهان) خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: «همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلم‌ها و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.»

وب‌گاه الف

کوثری: سرکوب دانشجویان نشانه ترس دولتمردان آمریکا از بیداری عمومی است

خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه نوشت: امروز فلسطین به میزان نمایش حق و باطل در جهان تبدیل شده است و به سرعت در حال واکاوی باورهای پوسیده حمایت از حقوق بشر، آزادی بیان و تساوی انسان ها در بین همه اقشار دنیا به‌خصوص جمعیت اساتید و دانشگاهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی تاریخی در روز 12 اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است. بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور،...

وب‌گاه عصر ایران

امپراتوری سلوکی که از فتوحات اسکندر مقدونی به وجود آمد نقش مهمی در شکل دادن به خاورمیانه از نظر فرهنگی و سیاسی ایفا کرد. هم چنین، آن امپراتوری شکاف دانش بین اروپا و هند را پر کرد.

وب‌گاه الف

همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از پیشنهادهایی که چندین سال است درباره کاهش آلودگی هوا در اواخر پاییز و زمستان مطرح می‌شود، طرح تعطیلات زمستانی است؛ طرحی که هرچند وقت یکبار مطرح می‌شود و دوباره به سکوت می‌رود. عرشه آنلاین: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر با یک برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده یک ماه از تعطیلات مدارس و فضای آموزشی در زمستان باشد و در مقابل آموزش را زودتر و در تابستان آغاز کنند، هم در بحث مصرف انرژی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله نجفی تهرانی که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.