شنبه 31 شهریور 1403

فریاد مقاومت بر استکبار باشید / جنایت‌های آمریکا در جهان را به هیچ عنوان نمی‌توان فراموش کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فریاد مقاومت بر استکبار باشید / جنایت‌های آمریکا در جهان را به هیچ عنوان نمی‌توان فراموش کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور خطاب به مسعود پزشکیان، ریاست جمهوری اسلامی ایران نامه‌ای به شرح زیر نوشت: با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ نیک مستحضرید، که حضور شما به عنوان سخنران و نماینده جمهوری اسلامی برای ملت بزرگ ایران و همچنین ملل حوزه مقاومت و مردم ستم دیده جهان دارای اهمیت است...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور خطاب به مسعود پزشکیان، ریاست جمهوری اسلامی ایران نامه‌ای به شرح زیر نوشت:

با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ نیک مستحضرید، که حضور شما به عنوان سخنران و نماینده جمهوری اسلامی برای ملت بزرگ ایران و همچنین ملل حوزه مقاومت و مردم ستم دیده جهان دارای اهمیت است و دیدگان میلیون‌ها انسان آزاده و حق طلب به جنابعالی می‌باشد، حال که شما به عنوان سفیر جبهه مقاومت، این امکان را در اختیار دارید باید از آن نهایت بهره را در جهت دفاع از جبه مقاومت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ببرید؛ بنابراین هرگونه بیان و رفتار جنابتان در نیویورک و سازمان ملل از نگاه دیپلماسی، معنا و مفهوم خاص خود را خواهد داشت. بدیهی است نطق جنابعالی درتریبون سازمان ملل باید شفاف، واضح و بدون ابهام باشد. در این جایگاه هر گونه اشتباه لفظی، همانند برادر خطاب کردن آمریکای جنایت کار، می‌تواند دارای تبعات سنگینی در مجامع بین المللی و رسانه‌های جهان باشد. باید خاطر نشان کرد جنایت‌های آمریکا در جهان و مخصوصاً منطقه غرب آسیا را به هیچ عنوان نمی‌توان فراموش کرد. ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اعمال تحریم‌های ظالمانه در ابعاد مختلف تنها بخشی از جنایات متقدم این رژیم می‌باشد. پس از عملیات طوفان‌الاقصی بیش از هزاران بمب ساخت آمریکا با حمایت ناتو از اسراییل بر سر مردم بی‌گناه غزه فرود آمد و غزه را قتلگاه حقوق بشر کرد. بر این اساس در جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در ترور مهمان رسمی جمهوری اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، دست‌های پنهان و آشکار آمریکا عیان بوده‌است. همچنین انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان بدون حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا ممکن نیست؛ بنابراین اکنون زمان طی نمودن مسیر غلط گفتگوی تمدن‌ها در دهه هفتاد و بازگشت به چرخه معطل نمودن ظرفیت‌های کشور با اتکا به طرف‌های غیر قابل اعتماد نیست. بدین منظور بهره گیری از کلام گفتمانی انقلاب اسلامی که مقاومت در برابر استکبار است را باید به وسیله مجامع بین‌المللی به استماع جهانیان رسانید. سالیانی‌است که دولت‌های غربی به بهانه آزادی مفهوم عدالت را زیر سوال برده‌اند و مکاتب شرقی نیز با سوءاستفاده از واژه عدالت، انسانیت را به نابودی کشیده‌اند. لازم به ذکر است که کلام امیرالمومنین (علیه‌السلام) در نهج‌البلاغه، به عنوان کلامی هدایتگر، بلند پایه‌ترین مفاهیم عدالت را بیان کرده‌است. در این راستا به حضرتعالی پیشنهاد می‌شود نهج‌البلاغه را در تریبون سازمان ملل به جهانیان معرفی نمایید. ایضا پیشنهاد می‌گردد تصویر کودکان مظلوم و بی دفاع غزه را به نمایش دیدگان جهانیان برسانید و پرده از چهره جنایت کاران اتو کشیده بردارید. اکنون که اعمال تروریستی آمریکا، پرده از وجهه حقیقی لیبرال - دموکراسی برداشته‌است، و علم استکبار ستیزی در اقصی نقاط جهان برافراشته شده، پیام فطرت پاک و حق طلب انسانی تا کاخ سفید نیز رسیده‌است. بدین جهت که ملت‌ها در سراسر جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی آگاه شدند، باید از این فرصت و ظرفیت دیپلماتیک سازمان‌های بین المللی استفاده کنید و پیشنهاد تشکیل ائتلاف جهانی علیه رژیم جعلی صهیونیستی وقطع روابط دیپلماتیک با آن رژیم غاصب را ارائه دهید. در نهایت امید است در انجام وظیفه انقلابی خود در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و آرمان رهایی قدس شریف موفق باشید. ان شاءالله.