یک‌شنبه 15 مهر 1403

فعالیت مدارس زنجان به مدت یک هفته دیگر مجازی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت مدارس زنجان به مدت یک هفته دیگر مجازی شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری کرونای استان، تمامی مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی 14گانه تا 24 مهرماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

روح الله اجاقلو شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس عوامل اجرایی و معلمان در محیط آموزشگاه حضور نخواهند داشت و فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری پیگیری خواهد شد.

وی یادآوری کرد: این تصمیم شامل پیش دبستانی ها، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان خارجه استان نیز می شود.

به گزارش ایرنا، حدود 200 هزار دانش آموز زنجانی در2 هزار و 400 واحد آموزشی 14 منطقه آموزشی استان زنجان، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

پیش از این نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به شیوع موج سوم بیماری کرونا و افزایش شمار مبتلایان گفته بود: بر اساس بند سوم صورتجلسه سی و ششمین ستاد ملی مقابله با کرونا و اختیارات داده شده به استانداری ها برای اقدامات پیشگیرانه، طبق هماهنگی انجام گرفته با وزارت کشور، محدودیت کرونایی به مدت یک هفته در برخی حوزه ها در استان اعمال می شود.

خدابخش مرادی نافچی 13 مهر امسال به تعطیلی مراکز مختلف طبق این ابلاغیه اشاره و خاطر نشان کرده بود: آموزش در دانشگاه‌ها، مدارس روزانه و شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر آموزشگاه‌ها بصورت مجازی انجام می گیرد.

*س_برچسب‌ها_س*