شنبه 14 مهر 1403

فعالیت‌های آموزشی مدارس زنجان همچنان غیرحضوری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت‌های آموزشی مدارس زنجان همچنان غیرحضوری است

زنجان - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری کرونای استان، تمامی فعالیت‌های مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی 14گانه استان از امروز / دوشنبه / پنج آبان تا پانزدهم همین ماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

روح الله اجاقلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش غیرحضوری به معنی عدم حضور عوامل اجرایی در محیط آموزشگاه و تعطیلی نیست.

وی یادآوری کرد: این تصمیم شامل پیش دبستانی ها، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان خارجه استان نیز می شود.

این مسؤول ادامه داد: پیش از این نیز بر اساس اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری کرونای استان، تمامی مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی 14گانه ا از 27 مهر تا سوم آبان به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: حدود 200 هزار دانش آموز زنجانی در2 هزارو 400 واحد آموزشی 14 منطقه آموزشی استان زنجان، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

با توجه به آمار و ارقام ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، این استان به طور کامل در دامنه پیک سوم شیوع کرونا قرار گرفته است که در صورت انجام ندادن اقدامات بهنگام بطور قطع این پیک بلندمدت تر از پیک دوم خواهد بود.

مدارس استان زنجان به دلیل شوع بیماری کرونا از 19 مهر امسال غیرحضوری و مجازی شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*