یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش خودکشی، مهاجرت، خشونت خانگی، درگیری فیزیکی و مواردی از این دست در بسیاری از جوامع وابسته به طبیعت در صورت بروز خشکسالی و تنش‌های طبیعی، محتمل است.

وب‌گاه ورزش سه

دومینک تورنت، دستیار سابق پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، تاکید می‌کند که هانسی فلیک، یورگن کلوپ یا یولیان ناگلزمان هیچ ارتباطی با هم ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دنیای جدید که اقتصاد بر مبنای مولفه‌های ویژه از جمله رخدادهای غیرمترقبه طبیعی پایه‌گذاری می‌شود، تنش‌های آب‌وهوایی و تخریب‌های محیط زیست باید مدیریت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زنگ هشدار وضعیت نمرات دانش‌آموزان که چند ماه پیش به صدا درآمد، کارشناسان آموزش‌وپرورش را به‌شدت نگران کرده است. این وضعیت دایره بزرگی از دلایل را دربرگرفته است. کارشناسان یکی از مهم‌ترین مشکلات را ناشی از کمبود بودجه وزارت آموزش و پرورش و مشکلات ساختاری می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اساسا فلسفه آمدن درد، برای مهربان‌تر شدن، مقاوم‌ترشدن و متواضع‌تر شدن است؛ فلسفه‌ای که امروز «علیرضا قربانی» خواننده کشورمان از درد فراغ همسرش در مراسم وداع با او گفت، از حسرت و غبطه به صبر و روحیه شور و زندگی همیشگی در او.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشکده حکمرانی، گفت: مفروضات اساسی شکل‌گیری این دانشکده مبتنی بر تلاقی موضوعات مختلف بوده است که در سایر رشته‌ها و دانشکده‌ها شاهد چنین تلاقی نبوده‌ایم یا اگر هم اتفاق افتاده، به صورت یک تلاقی حداقلی بوده است. ** چهار نقطه تلاقی؛ چهار مفروضه اساسی شکل‌گیری دانشکده حکمرانی رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، انقلاب اسلامی را جهادی نرم دانست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی را برای مقابله با آن به راه انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت نظریه «خلافه الانسان و شهاده الأنبیاء» که در مورد حق مردم در حکومت توسط شهید سید محمد باقر صدر ارائه شده بود به امتیازات معنای غصب در فقه شیعه پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس و پیشکسوت فوتبال معتقد است نداشتن فلسفه مشخص در بازی ها موجب شد تیم ملی ایران در دیدار با قطر نتواند به پیروزی برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تد کازینسکی که یکی از دشمنان سرسخت تکنولوژی محسوب می شد، سرنوشت عجیبی داشت و در نهایت در قامت یک قاتل زنجیره ای تصمیم به حذف مخالفان اعتقادات خود گرفت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر مجمع عالی نمایندگان کارگران گفت: با تصویب پیش نویس لایحه امنیت شغلی در هیأت دولت، مطالبه اصلی کارگران در بحث امنیت شغلی و قراردادهای کار محقق می‌شود که در این صورت بزرگترین عیدی هیات دولت به جامعه کارگری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد آزین دبیر اولین دوره بین المللی جایزه معلم در آیین اختتامیه این دوره از جایزه که مصادف با شب مبعث رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد اظهار کرد: برای شناسایی نقش آفرین‌ترین فرد نظام تعلیم و تربیت، یعنی معلم، باید اقدامات زیادی صورت می‌گرفت اکنون جایزه معلم رویدادی است که این معلمان نخبه را شناسایی کرده...