یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

افرادی که از جنجال و حرف و حدیث اجتناب می‌کنند، می‌دانند که زندگی حتی بدون چنین درگیری‌هایی هم به اندازه کافی پیچیده است.

وب‌گاه فرارو

برای خوش رنگ کردن دمپختک معمولا از زردچوبه هم می‌شود استفاده کرد، ولی اگر می‌خواهید رنگ دمپختک شما کدر نشود می‌توانید مقدار کمتری زردچوبه اضافه نمایید و به جای آن از زعفران دم کرده را بکار ببرید تا علاوه بر بوی بهتر دمپختک، رنگ جذاب تری نیز داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

تراریوم یکی از روش‌هایی است که می‌توان برای نگهداری گیاهان آپارتمانی مورد استفاده قرار داد. گیاهانی همچون Pothos یا خرزه‌ای از جمله گیاهانی هستند که می‌توانند در تراریوم‌ها به خوبی رشد کنند. اما برای رشد بهتر و زیباتر این گیاهان در تراریوم، روش‌های خاصی برای ضخیم کردن آن‌ها وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

از بین بردن زردی دندان بر اثر سیگار و رفع زردی دندان در خانه با سرکه سیب نیز امکان‌پذیر است.

وب‌گاه فرارو

وقتی در معرض مداوم شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیریم، مغز ما دچار کمبود دوپامین می‌شود که با افسردگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک‌پذیری و ولع بروز پیدا می‌کند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، ما سراغ گوشی خود می‌رویم، نه برای انجام یک کار خاص، بلکه برای رهایی از کمبود دوپامین و احساس بد داشتن.

وب‌گاه فرارو

گنجاندن زیره در رژیم غذایی برای بهره‌مندی از خواص متعدد آن بر سلامت بدن بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه فرارو

با خوردن ماست طبیعی به لطف پروتئین‌های خنثی کننده آن بوی سیر دهان را می‌توان رفع کرد.

وب‌گاه فرارو

اسنک مرغ و سیب زمینی یکی از انواع فست فودهای خوشمزه است که می‌توانید آن را با روشی ساده و سالم در منزل تهیه کنید.

وب‌گاه فرارو

اگر کلسیم کافی دریافت نکنید، ممکن است در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان باشید. این یک بیماری جدی است که با افزایش سن استخوان‌های شما را ضعیف و شکننده می‌کند.

وب‌گاه فرارو

از غذا‌های ایرانی گرفته تا غذا‌های بین‌المللی، از گوشت چرخ‌کرده به عنوان یکی از عناصر خوش‌طعم و اصلی، استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

املت یکی از محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و البته متنوع‌ترین غذا‌هایی است که می‌توانید آن را به روش‌های مختلف آماده کنید. در ساده‌ترین روش تهیه املت تنها باید از ترکیب تخم مرغ و گوجه فرنگی استفاده کنید.

وب‌گاه فرارو

آماده باشید که در صورت عدم بازپرداخت پول روابط تان با طرف مقابل متشنج نشود. نتیجه بررسی‌ای در ایالات متحده نشان می‌دهد که 50 درصد از بزرگسالان امریکایی که به دوستان یا اعضای خانواده پول قرض داده اند و یا آن را در قالب وام ارائه کردند نتیجه منفی را مشاهده نمودند. 37 درصد از آنان گفته اند که پول شان را از دست داده اند و 21 درصد رابطه شان با طرف وام گیرنده دچار آسیب شده است

وب‌گاه فرارو

معمولا مرغ سوخاری با پوست پخته می‌شود، اما در این روش، سسی آماده می‌شود که مرغ را در آن قرار داده و سپس سرخ می‌کنند

وب‌گاه فرارو

به گفته "ویگوتسکی" روانشناس گفتار درونی صرفا گفتار بیرونی می‌باشد که درونی شده است. بسیاری از فیلسوفان با این نظر موافق هستند، اما برخی از آنان این پدیده را به گونه‌ای متفاوت می‌بینند، زیرا تا آنجا که ما می‌دانیم هیچ فعالیت دیگری وجود ندارد که بتوانیم هم در داخل و هم در خارج انجام دهیم. برخی از فیلسوفان بر این باورند که گفتار درونی ممکن است در واقع نه گفتار بلکه بازنمایی ذهنی آن باشد.

وب‌گاه الف

رئیس صداوسیما با بیان اینکه تولید محتوای سالم از جمله مأموریت‌های اساسی سازمان صداوسیماست که پس از تولید نیازمند بهره‌مندی از یک شبکه توزیعی منسجم و پایدار است تاکید کرد: این مهم میسر نمی‌شود مگر با هم‌افزایی هرچه بیشتر میان ما و حوزه‌های زیرساختی که شرکت مخابرات ایران از جمله مهمترین آنهاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اینترنت مصرفی شش میلیون مشترک اینترنت ثابت مخابرات برای مشاهده محتوای تلوبیون از 22 بهمن و فعلا به مدت شش ماه رایگان خواهد شد.