یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

پیرو انتشار گزارشی در خبرگزاری تسنیم، با عنوان «سردرگمی ایثارگران در موضوعات مختلف ادامه دارد / این بار آزمون استخدامی!» بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش پیش‌رو نگاهی به زندگی و زمانه فعالان دیروز دانشجویی است و بیش از پیش به سرنوشت یکی از آن‌ها می‌پردازد؛ فعال دانشجویی دیروز و دانشجوی دکترای امروز که بیش از بیست جلد کتاب ترجمه کرده و با وجود نداشتن سوء‌پیشینه از سیستم آنلاین قوه قضاییه ایران، از حق رانندگی در یکی از تاکسی‌های آنلاین محروم شده است اعتماد گزارش داد: نقلی معروف در یکی، دو دهه گذشته از زبان مسوولان دانشگاه ایران وجود...

وب‌گاه فرارو

گزارش پیش‌رو نگاهی به زندگی و زمانه فعالان دیروز دانشجویی است و بیش از پیش به سرنوشت یکی از آن‌ها می‌پردازد؛ فعال دانشجویی دیروز و دانشجوی دکترای امروز که بیش از بیست جلد کتاب ترجمه کرده و با وجود نداشتن سوء‌پیشینه از سیستم آنلاین قوه قضاییه ایران، از حق رانندگی در یکی از تاکسی‌های آنلاین محروم شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه فال روزانه جمعه 29 دی 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد....

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «روایت مقصود فراستخواه» که در پویش فکری توسعه منتشر شده است، شامل بر کلیتی از دیدگاه‌های مقصود فراستخواه درباره مسأله توسعه در ایران است. توسعه برای فراستخواه اتفاقی از جنس کاشتن بذر تا روئیدن و بالیدن گیاه است، که چنین فرآیندی از رشد و نمو امریست زمانبر.

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود.

وب‌گاه ورزش سه

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، یک برند مشترک جدید بستنی را با نام خود راه اندازی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور گفت: از آنجا که اساس و فلسفه صندوق توسعه ملی نه برای هزینه بلکه برای ایجاد توسعه در کشور بوده، لذا توجه به توسعه کشور با اتکا به سرمایه‌های این صندوق منطبق بر سیاست‌های سند هفتم توسعه، مورد تاکید است.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با تایید ضمنی خبر تلاش یونایتد برای جذب مدیر ورزشی نیوکسل گفت مهم هماهنگی بین همه ارکان باشگاه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: از آنجا که اساس و فلسفه صندوق توسعه ملی نه برای هزینه بلکه برای ایجاد توسعه در کشور بوده، لذا توجه به توسعه کشور با اتکا به سرمایه‌های این صندوق منطبق بر سیاست‌های سند هفتم توسعه، مورد تاکید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در جلسه «هیات امنای صندوق توسعه ملی» عصر امروز بر حفظ سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه «هیات امنای صندوق توسعه ملی» عصر امروز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به منظور بررسی گزارش عملکرد سالانه این صندوق در سال مالی 1401 و 9 ماهه سال 1402 و همچنین ارائه گزارش هیئت نظارت بر این صندوق برگزار شد. رییس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت عامل در خصوص منابع و مصارف صندوق و همچنین گزارش هیئت نظارت، ضمن تقدیر از زحمات...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور ضمن تقدیر از زحمات هیات امنای صندوق توسعه ملی در دو سال و نیم گذشته، بر ضرورت توجه به حفظ سرمایه‌های صندوق توسعه ملی به عنوان صندوقی بین نسلی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور ضمن تقدیر از زحمات هیئت امنای صندوق توسعه ملی با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ سرمایه‌های صندوق توسعه ملی به عنوان صندوقی بین نسلی گفت: از آنجا که اساس و فلسفه صندوق توسعه ملی نه برای هزینه بلکه برای ایجاد توسعه در کشور بوده، لذا توجه به توسعه کشور با اتکا به سرمایه‌های این صندوق منطبق بر سیاست‌های سند هفتم توسعه، مورد تاکید است.