یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: جنگ به ما نشان داد که برای حفظ جان فرماندهان و رزمندگان باید از یک زنجیره پرتحرک، هوشمند، حرفه ای، مجهز و مدرن برخوردار بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور با انتقاد از طولانی بودن فرآیند جذب سرمایه‌گذاری، گفت: مناطق آزاد ایجاد شد تا فرآیندهای طولانی سرمایه‌گذاری از بین برود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به گذشت زمان طولانی از وضع قوانین مربوط به مناطق آزاد و محدودیت‌هایی که برخی از این قوانین برای فعالیت مناطق آزاد ایجاد کرده است، بازنگری در قوانین موجود را ضروری دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی دو سال اخیر اخراج، تهدید، اجبار به استعفا و تعلیق استادان دانشگاه بارها خبرساز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: تهدیدها و دشمنان بزرگ بر ما این انگیزه و اراده را بخشید که برای مواجه شرافتمندانه با آن ها قدرتمند شویم. ما مجبور شدیم به فضای سایبر و جنگ الکترونیک تغییر مکان دهیم. یعنی به نوعی موقعیت قدرتی خودمان را از این زاویه گسترش دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: پیوند سیاست و دیانت و اجرای نظریه فلسفه سیاسی نوین بر پایه حضور مردم شکل گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اصلاح چرخه گردش نخبگان در کشور را یکی از راهکار‌های افزایش مشارکت در انتخابات دانست

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیاده سازی عدالت هر سه قوه وظیفه دارند که ایفای نقش کنند. همان طور که ما در قوه مقننه در حوزه قانون گذاری باید به این موضوع توجه کنیم تا بتوانیم قوانین عادلانه و در راستای منافع عمومی به تصویب رسانده و جهت گیری داشته باشیم. قوه مجریه نیز با اولویت باید در راستای عدالت توزیعی در عرصه های مالی و اقتصادی گام بردارد و ایفای نقش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: اگر بخواهیم آزادی های مشروح در جامعه روز به روز رونق پیدا کند که از اهداف انقلاب است، شرط آن مهار و برخورد با آزادی های نامشروع است. به هر میزان با آزادی های نامشروع برخورد شود، به همان میزان آزادی های مشروع در جامعه توسعه پیدا می کند و جامعه را به سمت موفقیت، شادابی و نشاط و سرزندگی پیش خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در جامعه نیازمند پیشرفت و حرکت هستیم، حتما نیازمند اقتدار قضایی هستیم. این اقتدار قضایی می‌تواند نظم و انضباط کاری، ترک فعل‌ها، خطاها و اشتباه‌ها را محکم و با صلابت و به وقت و به موقع کنترل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی قطر و ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 از چند منظر قابل بررسی است. تیم‌ملی ایران که از نظر تعداد قهرمانی و حضور در مرحله پایانی این جام یکی از رکوردداران در آسیاست و می‌خواهد با شکست میزبان خود را بعد سال‌ها به فینال برساند و طلسم‌شکنی کند و از طرفی قطری‌ها هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تمایل ندارند در مقابل تماشاگران خودی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است. چهل وپنج سال است که جاهلیت مدرن در آن سوی خندق اجتماع کرده‌اند و منتظر فرصتی برای عبور از گودال هستند، اما فهمیده‌اندکه در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر انقلاب در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز سه شنبه 17 بهمن‌ماه همزمان با ششمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، دو فیلم «نپتون» و «معجزه پروین» به همراه انیمیشن «شمشیر و اندوه» به نمایش در می‌آید. همچون نپتون، دور از خورشید فیلم سینمایی «نپتون» به نویسندگی مرجان ساداتی، کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل...