یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران از آغاز مصاحبه‌های تخصصی حوزه حکمرانی، با داوطلبان حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران"، از آغاز مصاحبه‌های تخصصی حوزه حکمرانی، با داوطلبان حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری با بیان اینکه، فرایند مصاحبه، 3 روز به طول می‌انجامد، گفت: از حدود 250 نامزد معرفی شده توسط کانون‌های تخصصی، افراد شاخص جبهه انقلاب و احزاب و جریانات سیاسی که شاخص‌های اولیه حضور در لیست تهران را دارند، سوالات تخصصی در حوزه قانونگذاری، حکمرانی و سیاست‌گذاری پرسیده خواهد شد و نامزد‌ها از این جنبه ارزیابی می‌شوند. وی افزود؛ روند شایسته‌گزینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارز ترجیحی برای اقلام اساسی است و دولت نباید این ارز را به اقلام دیگر تخصیص دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر انتشارات صاد با اشاره به اهمیت توجه فضای آکادمیک کشور به روایات ایرانی گفت: متاسفانه مدارس و دانشگاه‌ها با روایت‌های ایرانی بیگانه هستند که این موضوع نگران کننده است.

وب‌گاه فرارو

حافظ حق داشت که سرود: «راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست / آنجا جز آن‌که جان بسپارند چاره نیست / هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود / در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست». هرچقدر بشر به پیش آمده، بیش‌ازپیش به عشق ملتفت شده و کاوش اندر زوایای خفی و جلی آن را ضروری یافته است. عشق نیز البته از تطور و تحول بازنمانده است و در دو جهان قدیم و جدید، نو به نو رخت عوض کرده و همین مایه تفاسیر متفاوت...

خبرگزاری تسنیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن حمایت از اقدامات دولت السودانی برای پایان بخشیدن به حضور نیروهای ائتلاف در خاک این کشور تاکید کرد: پس از اعلام پاکسازی عراق از تروریست‌های داعش نیازی به این نیروها نیست.

وب‌گاه ورزش سه

شهاب زاهدی که با پیشنهادی از لیگ ژاپن مواجه شده، احتمالا قادر خواهد بود با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به هدف خود دست یابد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه معتقد است برای در اختیار داشتن ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه باید جشن گرفت.

خبرگزاری دانشجو

نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از 28 بهمن ماه در محوطه دانشگاه امیر کبیر برای دانشجویان اجرا می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مریم منظمی نائب رییس فدراسیون فوتبال در گپ و گفت اختصاصی با ورزش سه، نگاه به حضور در رقابتهای فوتسال زنان کافا را تدارکاتی توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سردار یعقوب زهدی» معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز در اولین «کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راهکارها» که به میزبانی این قرارگاه برگزار شد، اظهار داشت: در اندیشه دفاعی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمایه انسانی نقش کلیدی دارد و اهمیت این موضوع به حدی است که در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد از بیانیه اخیر تعدادی از فعالان رده میانی جریان اصلاحات استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزدیک به 15سال پس از انتشار مقاله «در آستانه نجات دوم برای بانک‌ها» توسط ساتوشی ناکوموتو (نام مستعار فرد یا افرادی که بیت‌کوین مشهورترین رمز ارز جهان را خلق کرده و توسعه داده‌اند) رمز ارزها دیگر نه به عنوان پول دیجیتال که به عنوان کلاسی از دارایی در میان سرمایه‌گذاران خُرد و کلان محبوبیت یافته است.