یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: از آنجا که اساس صندوق توسعه ملی نه برای هزینه بلکه برای ایجاد توسعه در کشور بوده است، لذا توجه به توسعه با اتکا به سرمایه‌های این صندوق مورد تاکید است.

وب‌گاه فرارو

«بامداد دیروز شاهد عملیات خرابکارانه تروریستی در حوالی خرم بید فارس بودیم؛ خوشبختانه این اقدام در فارس هیچ تلفات جانی نداشت و بلافاصله بعد از حادثه نیرو‌ها وارد عمل شده و در روند گاز رسانی خللی ایجاد نشد.»

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی با تغییر نسل و استراتژی خود را برای حضور در جام جهانی 2026 آماده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 22 نماینده فعلی ردصلاحیت شده نام برخی منتقدان جدی مباحث مرتبط با حجاب، فیلترینگ و صیانت، واردات خودرو، چای دبش و... دیده می شود. آیا این مواضع در ردصلاحیت این چهره ها اثرگذار بوده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

شناسایی ستاره قطبی با تعریف روشنی از فلسفه وجودی شرکت، ویژگی‌ها و مزایای کلیدی محصولات و خدماتش آغاز می‌شود. بر اساس این عوامل، با طراحی یک پروفایل مشتری ایده‌آل، تمامی اعضای تیم بازاریابی و فروش برای دستیابی به مخاطب هدف تلاش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبور از افق دوران انقلاب و حتی افق دوران جنگ یک عبور همگانی نیست. عبورکنندگان رویاروی خود مدعیان تداوم و بازگشت را دارند. نمی‌توان به سادگی آنها را نادیده گرفت. عبور رادیکال و چشم بسته، به معنای ورود در یک میدان تنازع پردامنه است. ضمن آنکه عبور کنندگان اگر طالب حذف و طرد تام دیگران باشند، از خود عبور خواهند کرد و مشابه اصحاب تداوم خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ضرورت قانونگذاری در زمینه مدیریت تعارض منافع ونیاز به پرهیز از استثناهای قانونی زمانی روشن تر می شود که به انتشار گزارش رده‌بندی کشورها بر اساس شاخص ادراک عمومی فساد (CPI) توجه کنیم، این گزارش توسط سازمان شفافیت بین المللی برای سال 2023 منتشر شده و حاکی از آن است که کشور ما با دوپله سقوط در رتبه 149 از 180 کشور قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حضور 2 چهره جدید در هیئت مدیره پرسپولیس انتقادات زیادی از این مسئله مطرح شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن هاخ می‌تواند سالهای موفقی در منچستریونایتد سپری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، گفت: فلسفه وجود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) ایجاد وفاق در میان گروه‌های مختلف جبهه انقلاب است. ما به اختلاف سلیقه‌ها احترام می‌گذاریم اما هیچ‌کس نباید اجازه دهد، اختلاف سلیقه به اختلاف نظر و انشقاق در وفاق، تبدیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجدیدنظر شجاعت می خواهد مخصوصا وقتی همراه با تغییر در منش باشد. اصلاح وضعیت موجود سه ستون دارد: اول پذیرش مساله، دوم یافتن راهکار کارشناسی و سوم اراده برای تغییر. نقادی، در بهترین حالت موجب پذیرش مساله می شود؛ اما اگر راهکار و اراده ای برای تغییر وجود نداشته باشد، نقد در طول زمان به عادی سازی خواهد انجامید.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز کلیپ چند دقیقه از یک مصاحبه جناب آقای دکتر شهریار زرشناس روزنامه نگار و پژوهشگر در حوزه ادبیات، فرهنگ، سیاست و فلسفه در فضای مجازی دیدم. صرف نظر از دیدگاه های ایشان اما در این کلیپ چند دقیقه ای از یک واقعیت تاریخی صحبت می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالحسین خسروپناه در اختتامیه دومین همایش ملی «معنویت‌های نوظهور و معنویت‌های اسلامی» گفت: حتماً پیش آمده که از خودتان بپرسید چرا برخی مشکلات کشور حل نمی‌شود؟ چرا هر سیستم فکری، هر رویکرد سیاسی و هر گروه سیاستگذاری که در رأس امور قرار می‌گیرد، اما برخی مشکلات و آسیب‌ها باز پیش روی ماست. عبدالحسین خسروپناه،...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما امروز در حل مسایل کشور از جمله معنویت، گرفتار مقاله‌نویسی شده‌ایم در حالی که مهم حل مسأله است و حکمرانی یعنی حل مسائل.

وب‌گاه گسترش

یکی از نزیکان میلاد فخرالدینی به ما گفته است باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای عقد قرارداد صحبت کرده و پیشنهاد مالی خود را به این بازیکن داده است.