یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

جنارو گتوزو اعتراف کرد که زمان حضور پپ گواردیولا در بایرن، دو روز پشت کمپ تمرینی این باشگاه منتظر مربی اسپانیایی مانده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور با تاکید براینکه با افرادی که اقدام به تولید محتوای مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد، گفت: رسانه‌های معاند با سوء‌استفاده از این موضوع شایعه ایجاد محدودیت را ساختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حوزه مهم عرفان در تهران در قرن سیزدهم و چهاردهم‌، با پایتخت شدن تهران‌، این شهر کوچک مرکز سیاسی و اقتصادی ایران شد و پس از چندی مرکز فرهنگی و فلسفی نیز شد. آنچه در ادامه می‌خوانید روایت آیت الله محمدعلی جاودان در خصوص سه نفر از بزرگان اخلاق و عرفان تهران؛ آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، آیت الله حق شناس و آیت الله خوشوقت: آن‌وقت‌ها رسم نبود یک بچه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آمار موضوعی کتاب‌های ثبت شده در بانک اطلاعاتی خانه‌کتاب و ادبیات ایران نشان می‌دهد در آذر ماه 1402 در کشور 2 هزار و 92 عنوان کتاب در موضوع کودک و نوجوان منتشر شده که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با هزار و 613 عنوان افزایش 30 درصدی را نشان می‌دهد. در آذر 1402 در کشور 10 هزار و 33 عنوان کتاب از سوی هزار و 379 ناشر وارد بازار کتاب شده است...

وب‌گاه فرارو

یک اقتصاددان، گفت: معمولا بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به منظور توسعه زیرساخت‌ها و بخش دیگر هم برای نسل‌های آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما عملا هدف از تشکیل این صندوق‌ها این است که این ثروت برای آیندگان هم مورد استفاده باشد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق می‌گوید فلسفه او در گروی تغییر مستمر در ترکیب بازیکنان است تا بتواند قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا به شرایط مطلوبی برسد.

وب‌گاه ورزش سه

گائل گلیشی انتخاب مانوئل پیگرینی به عنوان مربی سیتی را هوشمندانه توصیف کرد و گفت او آمده بود مسیر برای پپ گواردیولا را هموار کند.

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا تایید کرد که ممکن است در پنجره انتقالات زمستانی یک خرید جدید داشته باشند هرچند احتمالش را بالا نمی داند.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم شکوی می‌گوید ممکن است در سال‌های آینده وارد حرفه مربیگری شود و از پست‌های مدیریتی در فوتبال فاصله بگیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایکیگای در ژاپنی یعنی معنای زندگی ما، یک شور و اشتیاق درونی و یک استعداد خاص که هر کس برای اینکه احساس خوشبختی و مفید بودن کند به آن نیاز دارد. ایکیگای هر کس با دیگران فرق دارد اما چیزی که بین همه انسان ها مشترک است، جست و جوی آن ها برای یافتن معنی زندگی شان می باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنرمندان باهوش تاریخ از همان یونان باستان یاد گرفتند گاهی لازم است جدی‌ترین مفاهیم نزد بشر چون مقولات فلسفی را به سخره بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت بر حکمرانی قرآنی فرهنگ و هنر بر اساس سندی که با عنوان منشور قرآنی تهیه شده است، تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام سرلک معتقد است مسائل فرهنگی را نباید امنیتی کنیم حتی مسائل امنیتی نیز راه حل فرهنگی دارد. در حوزه فرهنگ، حکمرانی قرآنی، مدارا و شرح صدر از ما می‌خواهد و اگر شرح صدر از ما تلقی نشود، عموم افرادی که در برابر ما هستند به هیچ کجا نمی‌رسند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازار نشر ایران در آذر ماه امسال، افزایش 30درصدی چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ و هنر، کلان مسئله و مسئله کلیدی در ارشاد است، گفت: دولت سیزدهم، دولتی مردمی است و برخاسته از مردم است. وی با ضرورت توجه به عدالت فرهنگی، افزود: مسئله توزیع عادلانه هر آنچه که منابع و امکانات در سطح کشور نامیده...