یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست فهم در علوم‌انسانی و علوم‌طبیعی از سوی گروه مطالعه علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود. در این نشست مقالاتی از سوی پریسا ساعتچی‌فرد پژوهشگر فلسفه علم و کیوان الستی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ارائه خواهد شد. نشست فهم در علوم‌انسانی و علوم‌طبیعی سه‌شنبه 5 دی‌ماه 1402 از ساعت 16 الی 18 در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سالن دکتر...

خبرگزاری تسنیم

حبیب یوسف‌زاده داور بخش داستان کوتاه جایزه جلال می‌گوید: آثار این دوره به لحاظ کیفی آنقدر ضعیف بود که به زحمت تا مرحله نامزدی پیش آمدند، در عین حال حضور زنان نویسنده که دغدغه‌های مبتلی به زنان را دنبال می‌کردند‌، درعرصه داستان کوتاه قابل توجه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جشن 21سالگی دنیای‌اقتصاد فرصت کوتاهی فراهم شد تا یک‌دقیقه‌ای در خدمت حضار در جشن باشم و بر آن شدم همان سخنان را به شکل مکتوب با مخاطبان روزنامه دنیای‌اقتصاد نیز در میان بگذارم.

وب‌گاه 55 آنلاین

فلسفه جشن کریسمس، گرامیداشت تولد عیسی مسیح، بنیانگذار دین مسیحیت است. این جشن در روز 25 دسامبر هر سال برگزار می‌شود. فلسفه کریسمس بر پایه عشق، امید، و بخشش است. این جشن فرصتی برای خانواده‌ها و دوستان است تا با یکدیگر جمع شوند و از زندگی لذت ببرند.

وب‌گاه فرارو

رییس فدراسیون کشتی از درخواست خود از هیات دولت برای موافقت با صدور مجوز واردات خودرو به 21 چهره شاخص کشتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند، برای پایان بخشیدن به خونریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را به کار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به وزیر امور خارجه از دستگاه دیپلماسی خواستند برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه و نسل‌کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی نهایت تلاش را به کار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس فدراسیون کشتی گفت: من به رئیس جمهور نامه نوشتم و 21 مربی و کشتی‌گیر را برای موافقت با صدور مجوز واردات خودرو معرفی کردیم و می‌خواهیم شامل حال آنها هم بشود.

وب‌گاه الف

رییس فدراسیون کشتی از درخواست خود از هیات دولت برای موافقت با صدور مجوز واردات خودرو به 21 چهره شاخص کشتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند از تمام ظرفیت خود برای پایان بخشیدن به خون‌ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی استفاده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معلمی که سال‌ها خاک کلاس را خورده و صدها دانش آموز و سرمایه انسانی را برای توسعه و آینده روشن کشور تربیت کرده، حکمش این نیست که 6ماه برخلاف میلش به نمازجمعه شهر بویین زهرا برود، هرچندامام جمعه بویین زهرا، ازجمله علمای میانه رو و فرهنگی جامعه روحانی کشور هست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال قزاقستان که صعودش به جام جهانی2024 مسجل شده است، گزینه اصلی کمیته فوتسال برای دیدار دوستانه در فیفادی پیش‌روی محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن خمینی در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب»، تأکید کرد «همه هویت ما جمهوری اسلامی و بزرگ‌ترین سرمایه ما امام است».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره آموزشی «فهم ذوق ایرانی؛ آشنایی با زیبایی‌شناسی هنر‌های ایرانی معاصر»، با ارائه سیدحسین شهرستانی (زیبایی‌شناسی هنر‌های ایرانی، چهارشنبه ششم دی‌ماه از ساعت 15 الی 17)، زهیر توکلی (شعر، چهارشنبه ششم دی‌ماه از ساعت 17:30 الی 19:30)، هادی بابایی (نقاشی، پنجشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 9:30 الی 14:30)، صادق لطفی‌زاده (گرافیک، پنجشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ایتالیا به جای بابانوئل یک جادوگر مهربان به نام «لا بفانا» نماد کریسمس است. او روی چوب می‌نشیند و پرواز می‌کند و در شب کریسمس برای کودکان اسباب بازی می‌آورد. در ایتالیا به جای بابانوئل یک جادوگر مهربان به نام «لا بفانا» نماد کریسمس است. او روی چوب می‌نشیند و پرواز می‌کند و در شب کریسمس برای کودکان اسباب بازی می‌آورد. امروز 4 دی ماه 1402 مصادف است با روز میلاد حضرت مسیح.