یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

استاد بازنشسته‌ی فلسفه در دانشگاه کینگز کالج پنسیلوانیا، گفت: مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، تمام دغدغه‌های زیست‌محیطی دیگر را که اکنون در موقعیت اورژانسی و اضطرار هستند به حاشیه می‌راند؛ اگر نتوانیم به‌شکل موثری با تغییرات آب‌وهوایی مقابله کنیم، بین 500 تا هزار سال آینده، دیگر چیزی به‌عنوان نسل‌های آینده نداریم.

وب‌گاه گسترش

چندی پیش، تعدادی از انجمن‌های فعال در حوزه صنایع‌معدنی طی نامه‌ای از مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری درخواست لغو بخشنامه عوارض صادراتی برای کلیه محصولات زنجیره تولید معدن و صنایع‌معدنی یا اصلاح آن را داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس حقوقی درخصوص ابطال رای کسر امتیاز از 2 باشگاه سپاهان و پرسپولیس توسط کمیته استیناف توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم‌فصل و همین‌طور حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می‌تواند باعث شود سرخپوشان از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار اصفهان گفته است با مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی شرکت نکرده‌اند برخورد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کاربران تقریبا هر ماه با خبری جدید که تبعات آن در زندگی روزمره‌شان پررنگ بود مواجه شدند و برای اعتراض یا آرام شدن اعصاب به تولید محتوا در ایکس پرداختند. افزایش سن بازنشستگی، فساد دبش، لایحه بودجه 1403 و افزایش درآمد‌های مالیاتی دولت مهم‌ترین موج‌های خبری بود که به غیر از کاربران توییتر، نقل مجالس شب‌نشینی یا گعده‌های گذرای تاکسی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای پژوهشگاه‌های کشور اظهار کرد: یکی از اشکالات مدیریتی این است جلسات متعدد برگزار می‌شود، اما مسائل حل نمی‌شود باید به فکر حل مسائل باشیم ولو اینکه همه مسائل حل نشود و تعدادی حل شوند. وی از رؤسای پژوهشگاه‌ها درخواست کرد که برای معرفی...

خبرگزاری تسنیم

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم‌فصل و همین‌طور حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می‌تواند باعث شود سرخپوشان از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

وب‌گاه فرارو

زبان دین کاربست دین در زبان‌های طبیعی است؛ به‌نحوی‌که گزاره‌ها ربطی مستقیم به ساحت الوهی و الاهیاتی داشته باشد و البته لزومی ندارد که مستخرج از متن مقدس باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکوایران درباره جهان پس از هفت اکتبر با حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از تحلیل‌گران حوزه دیپلماسی و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس پیشین گفت‌وگویی انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سیدحسین مرکبی پژوهشگر فلسفه دین و قرآن‌پژوه میگوید: در گزاره‌های تجربه‌ناپذیر از جمله در زبان دین، لباسی بر تن واقعیت دوخته می‌شود و لذا مستقیما به واقعیت ارجاع داده نمی‌شود. در نتیجه شیوه ارجاع زبان دینی به واقعیت منعطف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در حوزه هنری انقلاب اسلامی نمایشگاهی با عنوان «سه رخ» افتتاح شد که شامل 9 مجسمه علی‌اصغر یوزباشی، 56 اثر نقاشی و طراحی از ناصر سیفی و 48 پوستر، تصویرسازی و جلد کتاب از سید حمید شریفی آل هاشم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 2700 استاد بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند، برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را به کار بگیرد. بسم الله الرحمن الرحیم آقای دکتر امیرعبداللهیان...