یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

دومین مورد ترس امیر از پرواز بود. او هنوز هم از پرواز می‌ترسد، اما مرتب سفر می‌کند و هر بار قسم می‌خورد که این آخرین پرواز اش خواهد بود! او می‌گوید:" من پذیرفته ام که احساس می‌کنم قبل از هر پروازی می‌میرم. من سعی نمی‌کنم با این احساس مبارزه کنم". او به این نتیجه رسید که مرگ بر زندگی‌ای که در آن آزادی او توسط ترس محدود شده باشد ارجحیت دارد و علیرغم اضطراب از پرواز پس از اخذ مقطع دکترایش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همراه باشید تا با تقویم سال 1403 با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 بهتر و بیشتر آشنا شوید. همراه باشید تا با تقویم سال 1403 با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 بهتر و بیشتر آشنا شوید. در این مطلب تقویم سال 1403 را با تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1403 برایتان آماده کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک استاد حوزه علمیه میگوید: مواردی که امام (ع) به شخص خاصی توصیه پزشکی داشته‌اند و مثلا فرموده‌اند فلان دارو را برای فلان بیماری بخور موردی است و معنای آن این نیست که امروز ما هم استفاده کنیم.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه گفت: عرق ملی و تأکید بر بعد هویت ایرانی از شاخصه‌های ارزشمند تمام ایرانیان خارج از کشور است؛ این عزیزان تأکید وافری بر صیانت از ارتباط هویتی خود با ایران و ایرانی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن تقدیر از رویکردهای بین المللی حوزه های علمیه و جامعه المصطفی اظهار داشت: کارهایی که جمهوری اسلامی ایران در حوزه گفتمان اسلام در عرصه بین‌الملل رقم زده، باقیات الصالحات و سرمایه بسیار ارزشمندی برای سرزمین ایران است. وزیر امور خارجه کشورمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید از دلایل مهمی که باعث شد دکتر میرزایی در سخنان خود در نماز جمعه، تاریخ نشریه علمی نیچر را به فراموشی بسپارد مربوط به محتویات متن نویسنده نشریه نیچر در باره سیاست های به کار گرفته شده در حوزه علم و دانشگاه در دولت اصلاحات باشد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد، لیگ وقتی زیبا خواهد بود که همه شانس یکسان داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال سپاهان در غیاب ستاره‌هایش مقابل گل‌گهر سیرجان متحمل شکستی سنگین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی، یکشنبه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

وب‌گاه گسترش

سعید عزت‌اللهی مورد توجه چند باشگاه مطرح داخلی قرار گرفته و حالا تصمیم نهایی به خود بازیکن بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه نساجی بعد از برکناری مهدی رحمتی اعلام کرد با «لوکاس آلکاراز»، مربی 56 ساله اسپانیایی به توافق رسیده است تا به این ترتیب سومین سرمربی اسپانیایی کار خود را در لیگ بیست و سوم آغاز کند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه دشمنان پروژه ترور را در دستور کار دارند، گفت: گروه‌های تروریستی تحت حمایت برخی کشور‌های غربی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپایی فعال هستند.

وب‌گاه گسترش

موضوع فساد دبش، با اختلاف مهم‌ترین ترند اقتصادی توییتر در سه ماه گذشته بود که 66% از کل محتوا را شامل شده است. پس از آن مصوبه افزایش سن بازنشستگی با 21% بیشترین میزان تولید محتوا را در توییتر داشت.