یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) بر اساس آمار‌های موجود به طور میانگین ماهانه 150 مورد فرار از اورژانس این بیمارستان ثبت و ضبط می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی فریدونی می گوید که ادعای باشگاه استقلال در پرونده شکایت علیرضا خانی، تحت یک شرط می تواند درست باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در «حکمرانی اسلامی» مردم جایگاه ویژه‌ای دارند. هدف از جعل دین و اسلام برای هدایت و سعادت مردم است؛ خداوند برای مصالح و خوشبختی انسان‌ها همه انبیاء را فرستاد. همه تلاش‌ها و سازوکار‌های رسالت در خدمت به انسان است؛ بنابراین در فرآیند شکل‌گیری «حکمرانی اسلامی» و در ساختار‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: شکل‌گیری فرهنگ جمعی نیاز به طراحی‌های مناسب دارد. دیوارنگاره‌های بی‌هویتی که برگرفته از ذهن طراح هستند نمی‌توانند در شکل‌گیری فرهنگ جمعی اثرگذار باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فرض اشتباه در مورد عرفا مبنی بر این است که اینان از جامعه دور بودند؛ در حالی که مولودی برای جامعه و مردم برنامه داشته و این‌ها را نباید نادیده گرفت. جامعه با عرفان ایرانی قرن‌ها زندگی کرده و جوامع آباد بر اساس مکاتب ایجاد شده ساخته است. در زمان اوج عرفان فلسفه هم در اوج بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، می گوید از سال 2023 تیمش رضایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی در نشستی به بررسی فهرستی از مسائل مبتلا به حقوق کودکان پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: در فرآیند شکل‌گیری حکمرانی اسلامی، مردم نقش اساسی دارند و عنصر ذاتی و رکن مقوم حکمرانی اسلامی محسوب می‌شوند. با وجود این الگوی حکمرانی، نیازی به نسخه سفارشی حکمرانی خوب لیبرال دموکراسی غرب نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ماده واحده «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور مصوبه «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه خاک کشور قابل کشت نیست و تنها 18 میلیون هکتار زمین قابل کشت موجود است.

خبرگزاری تسنیم

چند شب تلویزیون برای طولانی‌ترین شبِ سال برنامه‌های متنوعی را تدارک دید. چهره‌هایی آمدند تا به غیبت‌شان پایان دهند و برخی هم با آمدن‌شان حاشیه‌ساز شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد؛ براساس این مصوبه فرهنگستان علوم پزشکی با تشکیل شورایی مرکب از اشخاص حقوقی و حقیقی؛ این سند ملی را با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ظرف مدت 6 ماه تدوین و برای تصویب به شورا ارائه می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه با خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت برخی گروه‌ها موسوم به حجاب‌بان، گفت: این حرکات نه به شکل خودجوش بلکه با محوریت قرارگاه عفاف و حجاب شورای عالی و با هماهنگی وزارت کشور است.