یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

12تشکل فرهنگیان از رئیس جمهور به دلیل اجرای طرح رتبه‌بندی تشکر و اعلام کردند: با اجرای رتبه‌بندی در مجموع انگیزه‌های اجتماعی و فرهنگی هزاران معلم دل سوخته ارتقا یافت و حضور آنان در کلاس‌های درس جلوه‌ای دیگر به خود گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهرگفت: در الگوی «حکمرانی اسلامی» اصل حاکمیت و قدرت برتر از آن خداست و او تنها مجوز کارگزاری و اجرای آن را در اختیار صالحان قرار داده است که پذیرش مردمی آن هم بخشی از این مجوز است. وقتی مردم آن را پذیرفتند، این تشکیلات و این حکمرانی مشروعیت بالفعل پیدا می‌کند؛ بنابراین الگوی حکمرانی اسلامی دو رکن دارد؛ رکن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در بخشی از این نامه که به امضای 12 تشکل اصلی فرهنگیان کشور رسیده، آمده است: رتبه‌بندی در معنا بخشی به فعالیت تخصصی و حرفه‌ای معلمان و افزایش بهره وری مدرسه تاثیر بسزا دارد، با اینکه در برنامه ششم توسعه به دولت قبل تکلیف شده بود، اما با اولویت قائل نشدن به آموزش و پرورش و پس از سال‌ها توقف، سرانجام در دولت سیزدهم و با عملی شدن وعده جنابعالی به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به انتقاد از نظارت استصوابی و عملکرد شورای نگهبان در انتخابات پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استاد رواقی عصاره‌ای از دانش، خرد و فروتنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر گرجیان با تأکید بر اهمیت جایزه شهید صدر در انتقال علوم حوزوی به عرصه های جهانی گفت: باید به صراحت عرض کنم که در هیچ یک از جایزه های علمی کشور، کار نظریه پردازی در علوم انسانی و اسلامی و انتقال آنها به عرصه های بین الملل، مانند جایزه شهید صدر مورد توجه نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی تحلیلی به بررسی اصطلاح عدم احراز صلاحیت پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب‌الله لبنان در پیامی به سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: زنده‌نگه‌داشتن فکر ایشان نیست؛ خدمتی بزرگ به امت مشتاق اندیشه صاف و زلال او و به خصوص نسل‌های جوانی است که آن شخصیت بزرگ با روش و جریان معرفتی‌اش جذب کرد.

خبرگزاری تسنیم

ابراهیم اکبری دیزگاه، نویسنده رمان «بیروط» به امام موسی صدر از منظری دیگر نگریسته است. نویسنده با راوی‌ای سراغ این قصه می‌رود که خودش بحران عمیق درونی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی صلاحیت‌های هیات‌های نظارت 15 و 16 دی اعلام می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی صلاحیت‌های هیات‌های نظارت 15 و 16 دی اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه ها بنوعی خانه کسبه و اعضاء خود محسوب میشوند و وظیفه دارند تا با توجه به شرح وظایف تعریف شده، با رفتاری مناسب و درخور تحسین پاسخگوی اعضاء خود باشند و خدمات خود را با کیفیت قابل قبولی به کسبه و مراجعه کننده گان ارائه دهند.

وب‌گاه فرارو

موسسه مک‌کینزی سالانه با اجتناب از حواشی و پرت‌گویی، یک‌راست سر اصل موضوع می‌رود و به مطالبی که برای مدیران‌عامل از بیشترین اهمیت برخوردار است می‌پردازد. امسال به خود یادآوری می‌کنیم که مهم‌ترین مساله خانواده، دوستان، ارزش‌ها، اصول و تعهدات هستند.‌

وب‌گاه الف

در گذشته درباره استاد فرزانه زمانه بهاء الدین خرمشاهی به مناسبت معرفی کتاب «فرار از فلسفه» نوشته ام، جامعه ای که مردان و زنان فاضل و ادیب دارد برخود می بالد و از این همه داشته ها احساس غرور می کند.