یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر ایکس (WazirX)، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در هند، در گزارش پایان سال خود اعلام کرده که SHIB دومین رمزارز پرمعامله در سال 2023 بوده و از دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) بهتر عمل کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان این که باید به تدریج و با آرامش عادت دیرینه بانکها برای استفاده از منابع بانک مرکزی را رفع کرد گفت: لازمه آن به حداقل رسیدن تسهیلات تکلیفی بانکهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور اساتید علوم انسانی و مطالعات اسلامی در محل مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد. صادق رمضان زاده در ادامه مبحث تحولات منجر به رنسانس تا دکارت مهم‌ترین ویژگی عصر رنسانس را در زندگی فردی و فقدان اصلی واحد برای انسان دانست. وی افزود: در این دوره برخلاف دوره‌های گذشته که شکاف بین آسمان و زمین با وجود...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «تعامل با زندانی و اسیر بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر سیدعلی هاشمی نشلجی به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تشکل های فرهنگیان درباره رتبه بندی معلمان به رئیس جمهور نامه ای نوشتند. تشکل های فرهنگیان درباره رتبه بندی معلمان به رئیس جمهور نامه ای نوشتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ 12تشکل فرهنگیان از رئیس جمهور به دلیل اجرای طرح رتبه‌بندی تشکر و اعلام کردند: با اجرای رتبه‌بندی در مجموع انگیزه‌های اجتماعی و فرهنگی هزاران معلم دل سوخته ارتقا یافت و حضور آنان در کلاس‌های درس جلوه‌ای دیگر به خود گرفت.