یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس تبعه سوئد، در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور کاردار سفارت سوئد برگزار شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: ایران همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آن دانست.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آنها نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام برخی کشورهای غربی در طرح و تصویب قطعنامه ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در موضوع حقوق بشر را مصداق روشن استاندارد دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر برای اهداف نامشروع سیاسی دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آن دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه اقدام برخی کشور‌های غربی در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه ما از خواب خود کم می‌کنیم تا بتوانیم به کار‌های دیگر خود برسیم. اما بهتر است بدانیم راز خواب شب و فواید آن در درست و به موقع انجام دادن آن است؛ اما برخی تعهدات، مانند وظایف شغلی یا مراقبت از کودک، می‌تواند پیروی از فلسفه «زود به رختخواب، زود برخاستن» را دشوار کند. فوق تخصص خواب درباره مهمترین موضوعات مربوط به خواب و بی‌خوابی و راه درمان آن توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین، خواب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زنگ تلفن به صدا در آمد، بعد از مکالمه‌ای کوتاه تلفن را قطع کرد، راهی شد، بعد از ساعتی رانندگی به مکانی متروکه رسید، دیدن آن منظره ذهنش را به سمت فیلم‌های ترسناکی برد که از گوشه و کنار آن انواع صدا‌ها به گوش می‌رسد، بعد از مدت کوتاهی فردی که جعبه تقریبا بزرگی به دست دارد به سمتش می‌آید، روی جعبه را کنار می‌زند، داخل آن چند پرنده است که چشمانشان...

وب‌گاه الف

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران عامل ایجاد بلندترین شب سال که با نام «شب یلدا» و یا «شب چله» شناخته می‌شود را انحراف 23.5 درجه زمین دانست و گفت: جمعه اول دی‌ماه 1402 خورشید به نقطه انقلاب زمستانی خواهد رسید و با توجه به ساعت 16 و 54 دقیقه به عنوان لحظه غروب آفتاب در شامگاه پنج‌شنبه 30 آذرماه جاری و طلوع آن در بامداد جمعه و در ساعت 7 و 10دقیقه صبح، طول این شب در تهران 14 ساعت و 16 دقیقه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصلاح‌طلبان در دو انتخابات گذشته با این استدلال که حاکمیت با ردصلاحیت گسترده نمایندگان آنها، امکان شرکت در انتخابات را گرفته است، به مبارزات انتخاباتی وارد نشدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اصلاح‌طلبان در دو انتخابات گذشته با این استدلال که حاکمیت با ردصلاحیت گسترده نمایندگان آنها، امکان شرکت در انتخابات را گرفته است، به مبارزات انتخاباتی وارد نشدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصص طب سنتی گفت: توصیه نمی شود در شب یلدا هندوانه خورده شود؛ بلکه بهتر است انار به همراه گلپر بعد از غذا میل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: نادیا مفتونی، عضو هیأت علمی دانشکده الهیات دانشگاه تهران با ترزن دروارت استاد بازنشسته فلسفه در دانشگاه کاتولیک امریکا و محقق و مترجم آثار فلاسفه مسلمان درباره موضوع «لذات فلسفه» گفتگو می‌کند.