دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت انتخاباتی این جریان سیاسی اظهارنظر کرد.

وب‌گاه فرارو

شهرداری تهران از آذر ماه سال 86 موظف می‌شود «هدایت پایتخت» را از روی کتابچه 68 صفحه‌ای با نام «طرح جامع شهر تهران» پیش ببرد؛ تا پیش از این طرح، شهر بر اساس یک نسخه قدیمی با رویکرد سنتی به شهر اداره می‌شد به این صورت که «برای هر پلاک (زمین) در تهران، یک رنگ مشخص شده بود که آن رنگ، معرف نوع کاربری و میزان تراکم ساختمانی بود.»

وب‌گاه ورزش سه

مربی پیکان می‌گوید مقابل پرسپولیس یک بازی هجومی و با برنامه را خواهند داشت‌.

خبرگزاری تسنیم

روسای 3 دانشکده‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

خبرگزاری تسنیم

قرار است از موسوعه عظیم شیخ بهایی که شخصیت مشترک ایرانی - لبنانی و جزو مفاخر ایران و لبنان به شمار می‌رود، با حضور سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از شخصیت‌های علمی لبنان رونمایی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: داود میرباقری با اشاره به قتل بی رحمانه داریوش مهرجویی به آثار فاخر و پیشروی این هنرمند اشاره کرد که برای مردم خلق کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: اگر امروز مسیح داخل قدس شود و ببیند که مرکز سیاست نژادپرستی و توطئه‌ها بر ضد صلح جهانی و آواره کردن مردم و به فساد کشاندن اخلاق و احتکارهای جهانی است، چه می‌گوید؟ آیا همان گونه که با پدران آن‌ها رفتار کرد، با آن‌ها رفتار نمی‌کند؟ در این صورت آیا یهودیان و مسیحیان نمی‌گویند کشتن او واجب است?

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر صبح امروز 26 مهر در پهنه رودکی در حال برگزاری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علامه حسن زاده در گفتگویی در سال 1363 می‌گوید: «بنده خودم در یکی از نوشته‌هایم عنوان کرده‌ام و گفته‌ام که من از دین درآمدم و دوباره دین را قبول کردم. خواه مردم بپذیرند، خواه نپذیرند. بنده دین آبایی ندارم، دین تقلیدی و طایفه‌ای ندارم، من اثنی عشریه به تحقیق شدم، نه به تقلید.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اولین شماره‌ی نشریه پارس ریویو، داریوش مهرجویی سروده‌ای از فروغ فرخزاد را ترجمه و به‌چاپ رساند.