دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: هفت روز پس از آغاز طوفان الاقصی و کشتار بی‌سابقه در غزه، محمود احمدی‌نژاد مدعی انکار هولوکاست، سعید جلیلی مدافع محور مقاومت و شیرین عبادی برنده نوبل صلح هنوز هیچ موضعی نگرفته‌اند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: در برخی استان‌ها مشاهده می‌شود به علت تمرکز بر آمار کیفیت رسیدگی‌ها کاهش یافته و کمیت مورد توجه قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

وین رونی، ستاره پیشین فوتبال جزیره برای یک مأموریت بزرگ مربیگری بار دیگر هدایت تیمی انگلیسی را بر عهده گرفته است؛ این بار در چمپیونشیپ!

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که افزایش تولید گندم مانع خروج 2.5 میلیارد دلار ارز از کشور شد به تشریح چشم انداز خودکفایی ایران در تولید انواع کالاهای اساسی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی دوشنبه 22 آبان 1402 در تهران برگزار می‌شود و کمیسیون‌های پانزده‌گانه کنگره به مدت یک هفته در تهران و قم برگزار خواهند شد. در این دوره از کنگره علوم انسانی اسلامی 15 کمیسیون تخصصی حضور دارند که در محور‌های رشته‌ای و میان رشته‌ای فراخوان داده اند. محور‌های میان‌رشته‌ای شامل: فلسفه و روش‌شناسی علوم...

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی و فنی طرح چشمه نور ایران با بیان جزئیاتی جدید از پروژه چشمه نور ایران گفت: چشمه نور یک ابرآزمایشگاه یا آزمایشگاه مقیاس بزرگ است که ابعاد آن با یک استادیوم فوتبال برابری می‌کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معنویت می‌تواند در همه ابعاد گردشگری حلول یافته و امکان معنا بخشیدن و بازآفرینی یک سفر را مهیا سازد، لذا شناسایی و تقویت مولفه‌های سازنده یک تجربه معنوی، مساله اصلی مدیریت گردشگری با نگاه معنوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: نوه استاد حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم ارفع در مورد مجلس روضه پدربزرگش مینویسد: در سفره ی صبحانه بالا از مسئولین مملکتی تند و غیر تند گرفته تا افرادی که اعتقاداً به سیاست هیچ کاری نداشتند کنار هم صبحانه میخوردند. و اینها همه مدیون تعادل پیرمردی بود که هیچگاه تندی نکرد و هیچ زمان با نفاق زندگی نکرد و همواره مرادش آیت الله العظمی آسید احمد خوانساری (ره) را الگوی خویش قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان درباره مسئله فلسطین با جماران گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: بنابر اعلام روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، افتتاحیه هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی دوشنبه 22 آبان 1402 در تهران برگزار می‌شود و کمیسیون‌های پانزده‌گانه کنگره به مدت یک هفته در تهران و قم برگزار خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا داوری اردکانی فیلسوف معاصر در سوگ میرشمس‌الدین ادیب سلطانی پیام تسلیت نوشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم اختتامیه نخستین اجلاس منطقه‌ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه با تاکید بر «حکمت و حکمرانی فرهنگ» اظهار کرد: اگر نگاه حکمی به حکمرانی فرهنگ داشته باشیمُ می‌توانیم موفق شویم، منظور از حکمت علم نافع کارآمد مبتنی بر لب یا خرد ناب است، در واقع اگر عقل...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر غیرقابل ترمیم بودن زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی از همه جهات بی‌سابقه است و در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.