دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

«الاهیات مسیحی؛ تاملی در عناصر افلاطونی انجیل» توسط امیرحسین ساکت عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی دوشنبه 1 آبان ماه 1402 ساعت 16 در محل مؤسسه حکمت و فلسفه ایران بررسی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در پیشگفتار در صفحه 18 به شکل گیری انگاره حکومت اسلامی اشاره دارد که پس از شهریور 1320 شکل گرفت و توانست به تصوری مطلوب از حکومت برای طیف وسیعی از مردم تبدیل شود. موضوع بسیار مهم آن است که تصور عمومی در مقولاتی چون عدالت اجتماعی، و نقش حداکثری دولت در اجتماع از میان سه چالش ذکر شده در بالا شکل گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

شمس تبریزی، صوفی و شاعر ایرانی قرن هفتم هجری قمری بود. شمس تبریزی، در سال 582 هجری قمری در تبریز به دنیا آمد. او در جوانی به سیر و سلوک پرداخت و در نهایت، به مقام فنا رسید.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وحیده علی میرزائی، پژوهشگر و دانشجوی دکتری حقوق زن، در رابطه با اهمیت شناخت فلسفه حجاب در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت؛ حجاب، ابزار مناسبی است تا نیاز به اجتماعی بودن زنان به بهترین نحو پاسخ داده شود. پوشش مناسب و عفاف، راه قانونمندی است که به زنان کمک می‌کند به همراه این سلاح مطمئن، بتوانند به‌طور برابر و در کنار مردان و دوشادوش آنها در اجتماع حضوری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ حرف از مهم‌ترین سند «آینده کشور» است. سندی که قرار است پیشرفت الگوی پایه اسلامی ایرانی در آینده کشورمان باشد؛ البته نه در آینده‌ای دور! بلکه آینده‌ای نزدیک که بتواند سند 50 ساله کشورمان را اصلاح و تکمیل کند. درست مهرماه سال 1397 در چنین روز‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین فراخوان‌های دوران رهبری خود را صادر کردند تا اهالی مجمع تشخیص...

خبرگزاری تسنیم

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درمورد علت افزایش قیمت خودرو گفت: تا زمانیکه قیمت آهن، فولاد، پتروشیمی و مس واقعی نباشد قیمت خودرو واقعی نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: فلسفه وجودی سپاه جهاد همه جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: فلسفه وجودی سپاه جهاد همه جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در اولین همایش سراسری طرح و برنامه ریزی راهبردی با بیان اینکه سبک زندگی فردی و سازمانی هر جامعه و سازمان را شاکله و شخصیت آن می‌سازد، گفت: هویت و شاکله یک انسان و سازمان را خواسته‌ها و گرایش‌ها و تعلقات آن می‌سازد از این رو قیمت انسان‌ها را مطالبات آن‌ها تعیین می‌کند. وی افزود: بنابر...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به موضوع اصلی این دوره، «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه» اعلام کرد این همایش روز شنبه، 28 بهمن‌ماه 1402 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به موضوع اصلی این دوره، «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه» اعلام کرد این همایش روز شنبه، 28 بهمن‌ماه 1402 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین اجرای اعضاءگروه کُر فرهنگسرای بهمن به رهبری علیرضا شریعتی و سرپرستی حامد لک برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد در تمامی عرصه‌ها را تکلیف و رسالت خود میداند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش ملت ایران را تنها به یک عرصه و بعد محدود نمی‌کند.