دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای شهر تهران در خصوص حریم تهران و مشکلات پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق گفت‌وگوی حسین پایا وحسین هوشمند پژوهشگر فلسفه سیاسی درباره مفهوم عدالت دراندیشه‌های جان رالز را منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «ششمین جلسه از سلسله نشست‌های همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» با عنوان «مروری بر سیاست‌گذاری حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ایران» با همکاری سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در ابتدای این نشست کمال خدایی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانم جمیله علم‌الهدی در اظهاراتی متفاوت از سایر سخنانش که معمولا جنجال‌آفرین می‌شود، نکته مهمی را مطرح کرده که نقطه عزیمت است برای ورود به مقوله‌ای که دغدغه جامعه متدین به شمار می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری در اعتماد نوشت: خانم جمیله علم‌الهدی در اظهاراتی متفاوت از سایر سخنانش که معمولا جنجال‌آفرین می‌شود، نکته مهمی را مطرح کرده که نقطه عزیمت است برای ورود به مقوله‌ای که دغدغه جامعه متدین به شمار می‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دایره مینا» یکی از بزرگ‌ترین قربانیان سانسور در سینمای پیش از انقلاب بود و به سبب تصویر سیاهی که از وضعیت بهداشت و بیمارستان‌های آن دوره ارایه کرده، با شکایت سازمان نظام پزشکی سه سال در محاق بوده است و در این مدت، سازمان انتقال خون تاسیس می‌شود و بعد از راه‌اندازی آن، این فیلم امکان اکران پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بزرگترین عامل تورم دولت‌ها هستند که انضباط مالی ندارند و همین مسئله باعث می‌شود منابع‌شان پاسخگوی هزینه‌هایشان نباشد که این مسئله در همه دولت‌ها مشاهده شده است.

وب‌گاه فرارو

داریوش مهرجویی نویسنده و کارگردان فقید کشورمان که در بیست و دوم مهرماه به شکلی دلخراش از میان ما رفت، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های سینمای ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابعاد تراژیک قتل داریوش مهرجویی و همسرش آن‌قدر زیاد است که کار بسیار سختی است اگر بخواهیم بدون در نظر گرفتن شیوه این مرگ، به آنکه مرگ در مورد او اتفاق افتاده، بپردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد فلسفه در مصاحبه با خبرانلاین گفت: قضاوت درباره‌ی تلاش‌های ایشان بر مبنای جاافتادن یا جانیفتادن معادل‌هایی که برگزیده یا ساخته‌اند، قضاوت منصفانه‌ای نخواهد بود. آنچه مهم است، کلیت رویکرد ایشان در ورز دادن زبان فارسی و احیای امکانات ذاتی این زبان برای حمل معانی مدرن بوده است، و این همان مسیری است اکثر مترجمان ناگزیرند در آن گام بردارند.

وب‌گاه فرارو

مواجه‌شدن با این حقایق ممکن است آزاردهنده باشد، اما دانستن‌شان بینش‌بخش است. پذیرش این حقایق به رشد فردی، مقاومت و فهم عمیق‌تر از جهان اطراف‌مان منجر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مریم امیرجلالی با انتشار یک عکس از مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم ملی صبح امروز در جلسه آنالیز تیمی شرکت کردند، که سرمربیگری آن برعهده کارلوس کی‌روش است.

خبرگزاری تسنیم

این روزها که صدای مقاومت بیش از پیش به گوش می‌رسد و دنیا نظاره‌گر جنایات رژیم صهیونیستی است؛ جای خالی سریال‌ها و فیلم‌هایی که صدای مقاومت باشد و جنایت اسرائیلی‌ها را به تصویر بکشد بیش از پیش احساس می‌شود.