دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دومین روز از نخستین اجلاس منطقه‌ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های منطقه، میزبان حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری بود. وی در نشستی با رایزنان فرهنگی مدعو، تاکید کرد که بخش بزرگی از مشکلات در حوزه‌های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی و امنیتی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، ضمن ارائه توصیه‌هایی عملی به رایزنان فرهنگی ایران در کشور‌های همسایه، تاکید کرد بدون همسایگان نمی‌توانیم حضور موفقی در جهان داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: از بن دندان باور داریم که انقلاب اسلامی ایران، اصالت فرهنگی داشته است و باید الگوی حکمرانی مناسب آن باید فرهنگ‌پایه باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدرضا مقدسیان گفت: مجموع تکنیک‌های موجود در انیمیشن «مرد عنکبوتی 2» پیوند دقیق بین فرم و محتواست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان تهرانی بعد از برد در برابر الدحیل حالا با روحیه بالاتر و احتمالاً با یک وحدت تاکتیکی بیشتری در این بازی صف‌آرایی خواهند کرد. برای پرسپولیس هنوز شرایط بازی وحیدامیری و مهدی ترابی بصورت کامل مشخص نشده و شرایط آنها بعد از مصدومیت تثبیت نشده است. از طرفی باید دید یحیی‌گل‌محمدی به ترکیب تیم برنده در بازی با الدحیل که اتفاقا انتظارات را هم از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی برنامه‌ی هفتم توسعه به همت انجمن علمی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبائی، روز شنبه 8 مهر 1402 با حضور محمد قاسمی ششده (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی) بهروز علیشیری (معاون اسبق وزیر اقتصاد) سید محسن علوی‌منش (پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس) وحید شقاقی (استادیار دانشگاه علوم اقتصادی تهران و خوارزمی) و حجت‌اله میرزایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: کراس اوور کیا EV9 در نمایشگاه خودرو ژنو 2023 که در قطر برگزار می‌شود، حضور پیدا کرد. ای وی 9 شروع دوره جدیدی از محصولات الکتریکی کیا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات قم میگوید ما در حوزه های علمیه بحث می‌کنیم که؛ صفات عین ذات است یا زاید بر ذات است؟ قرآن حادث است یا قدیم؟ اما اساسا الهیات امروز و آنچه که امروز از الهیات و دین از ما می‌خواهند رابطه‌ی دین و فقر است، دین و معلولیت است، دین و مسئله‌ی مرگ است، دین و مسئله‌ی فقر است، دین و مسئله‌ی آب است.

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهند که «دوران نمونه‌گیری» اغلب برای دستیابی به موفقیت بسیار مؤثر است. در این مرحله افراد انواعی از فعالیت‌ها را تجربه و مهارت‌های متنوعی کسب می‌کنند و نقاط قوت و ضعف خودشان را می‌شناسند و فقط در صورتی روی یکی از این حوزه‌ها تمرکز می‌کنند که به خوبی توانایی‌ها و آتش و شوق درونی‌شان را شناخته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درگذشت آتیلا پسیانی اگر چه دور از ذهن نبود، اما غم‌انگیز و تلخ بود و عصر جمعه‌ای با روح و روان‌مان بازی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فضای داخل کابین کراون اسپرت براساس فلسفه ژاپنی تویوتا شکل گرفته و کیفیت بالای مواد اولیه جلب نظر می کند. 2 نمایشگر 12.3 اینچی ویژه اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب خود را ادامه بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های تحریمی در حالی اصرار دارند سازوکارهای انتخاباتی موجب کاهش مشارکت می‌شود که نمی‌گویند چرا خودشان هم با "تحریم انتخابات" به کمک این ادعا شتافته‌اند؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در کنار رفع تحریم‌ها، اقداماتی را در حوزه خنثی‌سازی تحریم از طریق پوشش سیاسی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

گردر همیشه دنبال متن ساده‌ای بود که به کمک آن‌ها تاریخ فلسفه را به شاگردانش یاد دهد. در نهایت خودش دست به کار شد تا کتاب «دنیای سوفی» را بنویسد.